جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چگونه طلاي دست دوم خود را بفروشيم؟

طلا و جواهر از كادوهاي زيبا و متداول‌ است، اما مانند ديگر انواع كادو، لزوماً چيزي نيست كه بخواهيد تا ابد براي خود نگه داريد. هم‌چنين ممكن است به كمي پول اضافه نياز داشته باشيد و كندوكاو كردن در جعبه‌ي جواهرات‌تان نقطه‌ي خوبي براي شروع باشد و به اين فكر خواهيد كرد كه سراغ فروش طلاي دست دوم خود برويد. اما آيا بهتر است به سراغ يك خريدار طلا برويد يا سمسار؟‌ از كجا مي‌دانيد كه قيمت خوبي نصيبتان شده يا سرتان كلاه رفته‌است؟‌ در اين مقاله  از طلا فروشي اينترنتي كيش طلا روش پي بردن به بهترين قيمت را به ازاي اجناس پرزرق‌وبرق خود و همچنين نحوه فروش طلاي دست دوم را پيدا كنيد.

نحوه فروش طلاي دست دوم

مديريت انتظارات‌

قبل از اينكه براي به دست آوردن اين پول بيش از حد ذوق كنيد، خيلي مهم است كه انتظاراتتان را در واقعيت به حداقل برسانيد. شايد يك گردن‌بند الماس داريد كه يادگاري خانوادگي‌ و براي خاله‌بزرگ عجيب و غريب‌تان، صديقه خانم، است؛ ولي از نظر كسي كه داريد جواهر را به او مي‌فروشيد و كسي كه قصد خريد طلا ي دست دوم را دارد، يك گردن‌بند خشك و خالي باشد البته مي‌توانيد با چند روش تشخيص تقلبي و اصل بودن الماس را انجام دهيد. خيلي كم پيش مي‌آيد كه جنس دست‌دومي نزديك قيمت خريدش به فروش برسد.‌  

طلا و جواهر خود را ارزش گذاري كنيد

براي تعيين ارزش حدودي طلا و جواهرتان، بايد بدون تعصب به آن نگاه كنيد. به طور مثال به شما توصيه مي‌كنيم كه به كالاي‌تان مثل يك خودروي كاركرده نگاه كنيد:

وقتي به سراغ قيمت‌گذاري ماشين كاركرده مي‌رويد، براي شروع بايد اسم ماشين، مدل، سال توليد و كيلومترش را بدانيد. همين قضيه در مورد طلا و جواهر نيز هم صدق مي‌كند – بايد وزن، رنگ، شفافيت و برش سنگ آن را بدانيد تا ارزشش را تعيين كنيد.

با جستجوي كالاهاي مشابه در فروشگاه‌هاي آنلاين و يا با مشاهده‌ي قيمت طلاي دست‌دوم اشخاص ديگر با ويژگي‌هاي مشابه، ارزش حدودي كالا دست‌تان مي‌آيد. به آنچه مي‌بينيد تخفيف هم اضافه كنيد، زيرا خريدار شما به دنبال كسب سود است.

بيتر بخوانيد : دانشنامه طلا

به طلا و جواهر فروشان بفروشيد

در همان حين كه طلا و جواهر خود را براي ارزيابي به جواهرفروش‌ها مي‌دهيد، خوب است پيشنهاداتي را كه به شما مي‌دهند را مدنظر داشته باشيد. طلافروش‌هاي قديمي و معتبر بازار بهترين قيمت را به شما پيشنهاد مي‌دهند، چرا كه به چشم يك مشتري احتمالي [در آينده] به شما نگاه مي‌كنند و دوست ندارند تا اعتبار خود را خدشه‌دار كنند. خريد طلاي دست دوم براي هر كسي ممكن است پيش بيايد، بنابراين مي‌توانيد طلا و جواهر خود را به بهترين قيمت به طلافروشان بفرشيد و هم شما سود كنيد و هم طلافروش كار خود را انجام دهد.

بيشتر بخوانيد :


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۶:۲۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :