جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چرا ارتودنسي نامرئي با اينويزيلاين براي دانشجويان بهتر است؟

اگرچه دلايل زيادي براي شروع درمان ارتودنسي دندان با Invisalign ها وجود دارد، اما اجازه دهيد تا در مورد مهمترين اين دلايل در اين مقاله صحبت كنيم و با بيان 4 دليل به شما بگوييم كه چگونه اينويزيلاين‌ها به عنوان يك ارتودنسي دانشجويي (برعكس ارتودنسي ثابت فلزي) مناسبترين گزينه براي حل مشكلات ناصافي دندان ها در ميان دانشجوها هستند.

ارتودنسي نامرئي چه كاربردي دارد؟

ما براي درمان مشكلات عدم هماهنگي دندان ها و فكين از ابزار و دستگاه هاي مختلفي استفاده مي كنيم. برخي از اين دستگاه ها به راحتي قابل رويت هستند و كافيست دهان شما باز باشد تا ديگران آن ها را ببينند. اين دستگاه ها در دسته ارتودنسي شفاف و ثابت هستند.

از طرف ديگر برخي دستگاه ها وجود دارد كه به سختي ديده ميشوند و يا حتي اگر لبخند بزنيد يا دهانتان را باز كنيد قابل مشاهده نيستند. اين دستگاه ها در دسته ارتودنسي نامرئي يا ارتودنسي متحرك قرار دارند.

4 دليلي كه ثابت ميكند مناسبترين روش براي اصلاح مشكلات ناصافي دندان در دانشجويان   Invisalignها هستند

با ارتودنسي اينويزيلاين همه چيز آسونه

برخلاف ارتودنسي كودكان كه خود كودك، والدين و متخصص ارتودنسي دندان كلي به زحمت و دردسر مي افتند تا درمان تمام شوند، در ارتودنسي نامرئي با Invisalign دردسرها خيلي خيلي كم هستد طوري كه همه چيز براي شما آسان پيش ميرود.

تنها كافي است كه به يك متخصص ارتودنسي خوب مراجعه كنيد و از او بخواهيد دندان هاي شما را به صورت رايگان ارزيابي كند و يك برنامه براي درمان ارتودنسي اينويزيلاين براي شما در نظر بگيرد.

كسي نميتونه دستگاه ارتودنسي شما رو ببينيه! اگر هم ديد ميذاره پاي باكلاس بودنت!

دستگاه هاي اين-ويزيلاين برخلاف بريس هاي فلزي كه از 10 متري هم قابل مشاهده هستند چندان در چشم نيستند. مگر اينكه شخصي خيلي به شما نزديك شود تا بتواند آن ها را ببيند.

بنابراين اگر دوست نداريد كسي بفهمد شما تحت درمان ارتودنسي دندان هستيد اصلا نگران نباشيد زيرا كسي دستگاه ارتودنسي متحرك شما را نمي بيند. تازه به قول يكي از دوستان دانشجو كه طي پروسه درماني اينويزيلاين گذاشته بود، همه ميگويند چه درمان باكلاسي!

بيشتر بخوانيد : ارتودنسي دندان پر شده

با اينويزيلاين نهايتا تا 4 ترم مشكل دندونات حل ميشه

يكي ديگر از مزاياي اينويزيلاين‌ها اين است كه بسته به مشكلي كه با دندانهايتان داريد ممكن است كمتر از آنچه كه فكرش را ميكنيد طرح لبخندتان اصلاح شود

با يك طرح لبخند عالي و پرفكت فارغ التحصيل ميشي!

بودن در دانشگاه از هر لحاظ يكي از بهترين دوره هاي زندگي همه ما انسان ها است. شما وقت زيادي داريد كه هم به درس و تحصيل خود برسيد و هم كارهاي ديگري مثل حضور در انجمن هاي دانشجويي،  مسابقات ورزشي، شركت در كلاس هاي راهنمايي و رانندگي و …. را انجام دهيد.

رفرنس : http://www.orthodr.ir/

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۴:۱۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :