جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

مدل هاي جديد طلا و جواهرات ويژه پاييز

ترندهايي كه هر سال و هر ماه شاهد آن هستيم در حال به روز شدن هستند و براي كساني كه عاشق مد و فشن و به خصوص طلا و جواهر هستند، ترندهاي هر فصل خصوصا ترند طلا و جواهر براي پاييز مي‌تواند الهام بخش خريد طلا براي آنها باشد.

ترند طلا و جواهر براي پاييز

چند ترند طلا و جواهر براي پاييز وجود دارد اما در بيشتر مواقع، سبك‌هايي كه از محبوبيت بالايي برخوردار بوده‌اند مانند گوشواره‌هاي حلقه‌اي، گردنبندهاي جذاب، طلا و جواهر كارتيه و مرواريدهايي كه همگي تا به امروز رو بورس بودند، دوباره در پاييز و زمستان 2020-2021 ترند هستند و مي‌توانيد از آنها استفاده كنيد و يا بخريد.

بيشتر بخوانيد : طلاي كم اجرت

طلا و جواهر با مرواريد

مرواريدها به يكي از محبوب‌ترين ترندهاي سال 2020 تبديل شده است. براي اولين بار شاهد به وجود آمدن اين ترند در بهار سال گذشته بوديم و در تمام طلا و جواهرات اين نگين زيبا و درخشان را ديديم و اين ترند تا به امروز نيز جزء محبوب‌ترين‌ها است و در پاييز هم مي‌توانيد سراغ آن برويد.

از مزاياي مرواريد اين است كه مي‌توان آن را در تمام دسته‌هاي طلا و جواهر استفاده كرد و محصولي زيبا و چشم نواز درست كرد و آن را براي ترند طلا و جواهر براي پاييز آماده كرد. مرواريد مدرن و شيك بودن را به هر شخصي مي‌دهد و مي‌توان با اطمينان گفت كه با هر سبك و سليقه‌اي جور است و مي‌توان از آن هم در پاييز، هم در تابستان و هم در ديگر فصول استفاده كرد و لذت برد. همچنين انتخاب خوبي براي زمان خريد پايه جواهر است و مي‌توان از آن براي تزيين پايه جواهر استفاده كرد.

بيشتر بخوانيد: بهترين زمان خريد طلا

طلاهاي آويزدار جذاب

بسياري از اين مدل طلا و جواهر نمادهايي از شانس، عشق و معنويت دارند كه از قديم تا به امروز توانسته‌اند محبوبيت خود را حفظ كنند. اين نوع طلا و جواهر كه بيشتر در قالب دستبند طلا و گردنبند طلا مشاهده مي‌شوند، به تازگي در فشن بسيار مورد استفاده قرار مي‌گيرند. طراحان به ساخت اين نوع طلا و جواهر روي آوردند و امروزه شاهد محبوبيت بسيار اين نوع، خصوصا گردنبندهاي اين مدل هستيم.

گوشواره‌هاي حلقه‌اي و دايره‌اي شكل

گوشواره طلا مدل حلقه‌اي نيز مانند مدل‌هاي كارتيه در مد و فشن مي‌آيند و مي‌روند، ولي هميشه استفاده از آنها ميان طلا دوستان محبوب بوده است؛ اما اين بار و در ترند طلا و جواهر براي پاييز اين نوع گوشواره‌ها بسيار ديده مي‌شود. با وجود ابتكار عمل در ساخت گوشواره‌هاي حلقه‌اي طي چند سال گذشته، اما با اين حال طراحان و طلاسازان بسياري دست به خلاقيت در ساخت اين نوع گوشواره زدند و آنها را به مدل‌هايي جذاب و خيره كننده تبديل كردند.

رفرنس : فروشگاه آنلاين طلا و جواهر كيش طلا

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۶:۳۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :