جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

پايه جواهر چيست؟

عشق به طلا و جواهر، عشق ابدي است كه حضور آن در زندگي خانم‌ها كم رنگ نمي‌شود. امكان ندارد خانم‌ها از جلوي طلافروشي رد شوند و دقايقي براي تماشاي مدل‌هاي جديد طلا و جواهر، جلوي ويترين توقف نكنند.

پايه جواهر در واقع همان جواهر ساخته شده به صورت خام و  بدون نگين و سنگ است. طلا و جواهر زماني كه ساخته مي‌شوند، يك قالب دارند كه روي ساخته شده آن قالب انواع مختلف سنگ قيمتي و همچنين نگين قرار مي‌گيرد. آنچه گفته شد تعريف كلي بود از پايه جواهر و آن چيزي كه در آينده ممكن است از كيش طلا درباره آن زياد بشنويد.

بيشتر بخوانيد : طلاي كم اجرت

تفاوت جواهر با طلا

به طور خلاصه تفاوت اصلي طلا و جواهر سنگي است كه در جواهر روي كار سوار مي‌شود و در طلا وجود ندارد. بنابراين در ساخت جواهر نوع سنگ قيمتي كه در كار استفاده مي‌شود، كيفيت و اصالت كار را نمايان مي‌كند. معمولا براي جواهرات از دو نوع سنگ استفاده مي‌شود كه يا برليان هستند و يا سنگ اتم. تفاوت اين دو نوع مرغوبيت و اصل بودن آنها است؛ به اين معنا كه برليان سنگ اصل است و ميزان شفافيت و كيفيتي كه دارد از اتم بسيار بالاتر است.

ديگر فرق اساسي طلا و جواهر را مي‌توانيم قيمت آنها در نظر بگيريم و همه مي‌دانيم كه قيمت جواهر معمولا اندكي از قيمت طلا بالاتر است .

مزاياي خريد پايه جواهر

تصور كنيد، سال‌ها يك مدل انگشتر طلا را در پشت ويترين طلافروشي مشاهده‌ كرديد و عاشق مدل آن بوديد، اما نوع سنگي كه روي آن بود را دوست نداشتيد و دوست داشتيد كه يك نگين شفاف و براق مانند برليان روي آن بيندازيد و آن را بخريد. فانتزي جالبي است. ... البته اين موضوع ديگر فانتزي نيست.

پايه جواهر اين فانتزي را به امري حقيقي تبديل كرده است و شما به راحتي مي‌توانيد با خريد پايه جواهر انگشتر، نگين برليان را روي آن بيندازيد و از انداختن آن به دست لذت ببريد.

خريد پايه جواهر مزاياي بسياري دارد كه مهم‌ترين آن همان‌طور كه گفتيم، انتخاب جواهر و سنگي است كه قرار است روي پايه جواهر گذاشته شود. شما به عنوان فردي كه عاشق خريد طلا و جواهر است، با خريد پايه جواهر مي‌توانيد به سادگي مدل مورد نظر خود را انتخاب كنيد، نوع سنگ و نگين مورد علاقه خود را انتخاب كنيد و در نهايت جواهري را خريداري كنيد كه طرح و نگين آن مطابق خواست خودتان انتخاب شده است.

خريد انواع پايه جواهر از پايه جواهر انگشتر، پايه جواهر دستبند، خريد سرويس پايه جواهر، پايه جواهر حلقه ست و پايه جواهر آويز، باعث ايجاد خلاقيت در شما براي شخصي سازي جواهرات شما مي‌شود. مي‌توانيد جواهر مورد علاقه خود را سنگ مورد علاقه خود تزيين كنيد و آن را به گونه‌اي انتخاب كنيد كه با استايل و شخصيت شما بيايد.

با خريد پايه جواهر مي‌توانيد طبق بودجه‌اي كه داريد سنگ و نگين انتخاب كنيد و خب اين مي‌تواند يكي ديگر از مزاياي اين نوع جواهر باشد. براي خريد حلقه مي‌توانيد از الماس استفاده نكنيد و سراغ نگين‌ها و سنگ‌هاي ارزان‌تر برويد.

تصور كنيد كه قصد داريد براي خود يك كمد درست كنيد. مسلما خريد وسايل كمد و سرهم كردن آن توسط خودتان و طبث سليقه خودتان، بسيار لذت بخش‌تر از كمدهاي حاضر مي‌شود. داستان پايه جواهر نيز همين است و خريد آن و بعد انتخاب سنگ و نگين براي پايه جواهر توسط خودتان لذتي براي شما دارد كه قابل وصف نيست.

يكي ديگر از مزاياي خريد پايه جواهر كه در سايت كيش طلا ديده مي‌شود، خريد آنلاين آن است. خريد آنلاين طلا و جواهر و همچنين خريد آنلاين پايه جواهر و انواع آن، يك مزيت بزرگ براي هر طلا دوستي است. اين نوع خريد به شما كمك مي‌كند تا در هزينه رفت و آمد صرفه جويي كنيد، از طريق وب‌سايت تمام مدل‌ها و طرح‌ها را با مشخصات كامل ببينيد و در نهايت تصميم به خريد بگيريد. تفاوت قيمت خريد حضوري و آنلاين در سايت ديورس به خوبي اين مزيت را نشان مي‌دهد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۶:۴۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :