جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

لوازم جانبي هيونداي

هيونداي در سال 1947 يعني چيزي بيش از 70 سال پيش توسط شخصي به نام چونگ جو يونگ در كشور كره جنوبي تأسيس شد. اگرچه تا سال 1967 اين شركت به‌عنوان يك كمپاني «سازه و مهندسي» شناخته مي‌شد اما در اين سال بود كه اين شركت تحت نام «هيونداي موتور» فعاليت‌هاي خود را آغاز كرد. يك سال بعد كمپاني هيوندا اولين خودروي خود با نام Cortina را به‌طور مشترك با شركت فورد روانه بازار ساخت.

در 1976 بود كه بالاخره هيونداي محصولات خود را به اروپا صادر كرد. امروزه محصولات هيونداي در 193 كشور به فروش مي‌رسد كه اين مهم به دليل كيفيت، طراحي و تكنولوژي منحصربه‌فرد محصولات اين شركت است. در حال حاضر به گواه آمار هيونداي در بين 5 شركت بزرگ خودروسازي جهان قرار دارد.

لوازم يدكي هيونداي، توسط برندهاي مختلفي به بازار عرضه مي‌شوند. فروشگاه اينترنتي يدك لند با تأمين قطعات هيوندا در قيمت‌ها و برندهاي متنوع سعي در خدمت‌رساني هرچه بيشتر و بهتر به مشتريانش در اين حوزه دارد.

خريد قطعات و لوازم يدكي هيونداي

خريد آنلاين، يعني هر زمان از روز و شب كه قصد خريد داشتيد، به‌راحتي و تنها با اتصال به اينترنت به فروشگاه مورد نظر خود مراجعه كنيد، چرخي بزنيد، انتخاب كنيد و بعد خريد كنيد.

فروشگاه اينترنتي يدك لند نيز خدمات و محصولات گسترده‌اي براي كساني كه به دنبال خريد قطعات و لوازم يدكي خودرو از جمله هيونداي هستند، گردآوري كرده است. يدك لند براي خودروهايي چون هيونداي توسان، جنسيس، سوناتا، آزرا، النترا، سانتافه، اكسنت، آوانته و ... انواع لوازم يدكي را در برندهاي متنوع و باكيفيت و قيمت مناسب فراهم ديده است.

509 رده محصول از مدل‌هاي گوناگون لاستيك در سايزهاي مختلف گرفته تا انواع لنت ترمز، ديسك ترمز، شمع، باتري و كمك‌فنر با برندهايي چون ميشلن، نيكسن، كومهو، يوكوهاما، رودستون و ساير مارك‌هاي معتبر در فروشگاه اينترنتي يدك لند موجود است كه با مراجعه به صفحه هيونداي در فروشگاه مجازي لوازم يدكي خودرو استارپارت  مي‌توانيد آن‌ها را تهيه نماييد.

بيشتر بخوانيد » دانشنامه خودرو


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۱:۳۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :