جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

رؤيت لوگوي جديد و شيك كيا

شركت كيا چند تصوير از نصب لوگوي جديد برروي خودروهاي خود منتشر كرده است و به دنبال ثبت علائم تجاري جديدي مي باشد، و نسل جديد اپتيما به زودي به كراس اوور سلتوس 2021 و محصول ساب كامپكت و جديد ريو خواهد پيوست و احتمالا بزودي محصولات شركت كيا را با لوگوي جديد رونمايي مي شود، شركت كره اي كياموتورز از سال ۱۹۴۴ كار خود را آغاز كرده است، كه يكي از بزرگ ترين شركت هاي توليد خودرو در جهان است، تا كنون چندبار دست به تغيير طراحي لوگوي خود زده است، در سال ۲۰۰۴ آخرين تغيير انجام شده در لوگوي اين شركت محدود به رنگ انجام شد. اين شركت قصد دارد پس از ۱۵ سال تغيير بيشتري در طراحي خود ايفا كند.

بيشتر بخوانيد : قطعات كيا

يك دهه گذشته كيا ، قدم‌هاي بزرگي را در بازار جهاني داشته است و اكنون يكي از بزرگترين خودروسازان جهان  به شمار مي رود. كيا استينگر ، كيا سول و كيا سيد، از مطرح ترين خودروهاي كيا در بازار جهاني بوده‌اند و با ارايه قيمتي مقرون به صرفه در كنار كيفيتي عالي، توجه بسياري ازمصرف كنندگان بازار جهاني را به خود جلب كرده‌اند. البته كساني كه به عملكردهاي اخير اين خودروساز كره‌اي توجه كرده‌اند، متوجه نصب لوگوونشان بازنگري شده‌اي روي اين خودروها شده اند.  لوگوي جديد كيا فونت كاملاً جديدي داشته و تقريبا مشابه لوگوي فورد مي‌باشد، لوگو جديد مستقيماً روي پانل‌هاي بدنه نصب شده است. كيا در طراحي هاي جديدش دست به تغيير لوگوي خود برده، طراحان اين شركت سعي كرده اند با نوشتاري جديد و حذف قالب دور لوگو، ظاهري زيباتر به آن دهند.

نحوه طراحي اين لوگو نشانگرآن است كه شركت كيا تلاش دارد با تغييراتي ساده، احساس آينده اي هوشمند با ماشين هاي الكترونيكي را به ما القا كند، در تصاويرمنتشرشده نشان جديد كيا روي فرمان، صندوق‌عقب و بالاي جلوپنجره قابل ديدن است، البته نوع خودروها فعلاً مشخص نيست، تفاوت اين طراحي با نمونه قبلي آن است كه، لوگو در قالب تيره و بيضي شكل مي باشد.

آرم جديد، نقدهاي منفي مختلفي را از رسانه‌هاي مختلف داشته است، ولي طبق عقايد و نظربسياري اين طرح از لوگوي حال حاضر كيا بهتر و جذاب تراست و مطمئنا با حذف قالب بيضي، اين لوگو ظاهر بهتري به خود خواهد گرفت، شركت كيا با قرار دادن اين طرح جديد برروي محصولات خود ميتواند هويت جديد از برند خود را به جهان معرفي كند.

رفرنس : استارپارتس نمايندگي فروش قطعات كيا         


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۹:۲۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :