جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

بليچينگ دندان ارزان قيمت

بليچينگ دندان ارزان قيمت اما با كيفيت ميتواند از روشهاي ترميم و زيبايي ياشد كه امروزه طرفداران زيادي دارد. دندان ها به مرور زمان و با افزايش سن، تغيير رنگ داده  و رنگدانه ها با نفوذ به مينا و تغيير مواد عاج موجب زرد شدن دندان ها مي شود. البته رنگ نامناسب دندان ها مي تواند به دلايل مادرزادي و ارثي باشد. چون سفيدي دندانها نشانگر زيبايي و جواني بحساب مي آيد و تأثير شگرفي بر زيبايي فرد دارد.

روشهاي بليچينگ دندان

در حقيقت دو نوع روش بليچينگ دندان وجود دارد كه يكي در مطب و ديگري در منزل صورت مي گيرد. اين روشها هر دو زير نظر دندان پزشك زيبايي انجام مي شود. براي ايجاد رضايت و دوام سفيد دندان ها بهتر است كه از هر دو روش استفاده شود.

بليچينگ در مطب دندانپزشكي

در مطب مواد بليچينگ با غلظت زياد و در مدت زمان كوتاه روي دندان گذاشته مي شود. اگر اين عمل درست انجام نشود در لثه و مخاط ايجاد حساسيت مي كند. به همين دليل يك دندانپزشك ترميمي خوب بايد از مهارت كافي برخوردار باشد. در مطب از ژل هاي محافظ براي پيشگيري از تماس مواد اكسيدكننده با لثه استفاده مي شود كه با دقت روي لثه قرار مي گيرد و با نور آبي محكم مي شود. اين روش در مقايسه با روش خانگي از تأثير بيشتري برخوردار است.

بليچينگ در منزل

در اين روش فرد يكبار به مطب دندان پزشك رفته و از هر دو فك او قالب گيري مي شود بعد از گذشت 3-2 روز قالبي كه متناسب با اندازه دندانهايش بوده و داراي فضاي خالي براي پر كردن ماده سفيدكننده است همراه با ماده سفيد كننده به وي داده مي شود. مراحل انجام بليچينگ و انتخاب نوع مواد بر طبق نظر دندانپزشك انجام شده و بايد زير نظر وي انجام شود.

بيشتربخوانيد : بستن فاصله بين دندان ها

هزينه بليچينگ دندان

بليچينگ كه از بهترين راه هاي سفيد كردن دندان در مقايسه با كامپوزيت و لمينت دندان  است، هزينه مختلفي دارد. اين روش نسبت به ساير روشها هزينه اي بسيار پايين تر داشته و بدون عارضه است. با بليچينگ دندان علاوه بر دريافت خدمات دندانپزشكي و ترميم و زيبايي با قيمت مناسب و ارزان، شرايطي فراهم آمده است كه به همه افراد با هر شرايط مالي اين امكان را مي دهد تا بتوانند از خدمات زيبايي و درماني با توجه به وضعيت اقتصادي خود بهره ببرند. هزينه بليچينگ با توجه به نوع آن (مطب يا خانه) متفاوت است.

رفرنس : كلينيك دندانپزشكي تاج


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۳:۱۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :