جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چند فايده و مزيت بزرگ طراحي لبخند

مهمترين پروسه هايي كه براي طراحي و اصلاح طرح لبخند بكار ميروند

دندانپزشك ترميم و زيبايي دندان براي آنكه بتواند به خوبي اقدام به اصلاح طرح لبخند كند از پروسه هاي استفاده ميكند:

نصب ونير دندان

لمينت دندان

تاج دندان

ونير كامپوزيت ( بهتر است بخوانيد --> قيمت ونير كامپوزيت )

ارتودنسي دندان

گاها ايمپلنت دندان

4 تا از فوايد طراحي لبخند كه از همه قابل توجه تر هستند عبارتند از :

۱. دگرگون شدن زندگي اجتماعي

آيا تا به حال در شرايطي قرار گرفته ايد كه از نحوه نگاه كردن ديگران احساس بدي به شما دست بدهد؟ آيا اين مسئله شما را از لذت بردن از يك روز زيبا (يا بدتر از آن مثل يك رويداد مهم) باز داشته است؟

افرادي كه لبخند زيبايي ندارند معمولا در برخورد با افراد (مخصوصا افراد غريبه) دچار اضطراب ميشوند و مدام به اين فكر ميكنند كه مبادا اشخاص من را مسخره كنند يا از روي لبخندم مرا قضاوت كنند.

تمام اين نگراني ها، ترس ها و اضطراب ها با طراحي لبخند از بين ميرود. تنها كافي است كه پس از سال ها عذاب كشيدن از لبخند كنوني خود، به يك دندانپزشك زيبايي مراجعه كنيد تا با اصطلاح طرح لبخند و ساختن يك لبخند جديد اعتمادبه‌نفس و زندگي دوباره را به شما برگرداند.

۲. شكوفا شدن روابط عاشقانه

كيفيت ظاهر و ويژگي هاي چهره يكي از مهمترين ملاك هاي ورود به روابط عاشقانه است. لزومي ندارد كه حتما شما مانند ماه شب چهارده زيبا باشيد تا بتوانيد با كسي ازدواج كنيد. اما اگر هر كدام از اجزاي لبخند شما (دندان ها، لپ، لب، لثه، زبان و …) مشكل داشته باشد قطعا روي زيبايي چهره شما تاثير خواهد گذاشت و چه بسا حتي روي رابطه شما هم تاثيرگذار باشد. اگر از اين ميترسيد كه مبادا عيوب دنداني شما باعث بر هم خوردن رابطه شود و يا به خاطر آن ها اعتماد به نفس كافي براي ازدواج را نداريد، تنها كافيست از فوايد طرحي لبخند بهره ببريد و با اوج اعتمادبه نفس وارد رابطه شويد.

۳. ارتقاء و بهبود وضعيت سلامتي

ضعف در بهداشت بهداشت دهان و دندان مي تواند منجر به مشكلات ريوي، بيماري قلبي، سكته مغزي و ساير موارد پزشكي ديگر شود.  هرچند كه طراحي لبخند بيشتر براي برطرف كردن عيوب و زيبا ساختن چهره شما است، اما نتيجه تحقيقات نشان داده كساني كه رو به فوايد طراحي لبخند مي آورند بيشتر از ديگران قدر لبخند خود و اجزاي آن را ميدانند. زماني كه برايتان اصطلاح طرح لبخند صورت ميگيرد بيشتر از هر زمان ديگري دوست خواهيد داشت به بهداشت دهان  و دندان برسيد بنابراين از بروز مشكلات احتمالي مربوط به دندان ها پيشگيري خواهيد كرد.

۴. بهبود شرايط كاري و موقعيت هاي شغلي

چه دوست داشته باشيم چه نه، ظاهر ما نقش مهمي در اولين تصوري كه ما به مردم مي دهيم بازي مي كند. براي بسياري از كارفرمايان ديدن ظاهر شما و صد البته لبخند شما ميتواند ملاك خوبي براي انتخابتان جهت كار در شركت، اداره يا سازمان تحت فرمانش باشد. داشتن لبخندي زيبا در واقع اعتماد به نفس شما را به كارفرما منعكس ميكند و اينكه به همان اندازه كه براي لبخندتان ارزش قائليد ممكن است براي كارتان نيز ارزش زيادي قائل باشيد. بنابراين يكي از فوايد طرح لبخند ميتواند افزايش اعتمادبنفس در مشاغل و بهره وري كاري باشد.

رفرنس : كلينيك دندانپزشكي جنت آباد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۰:۴۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :