جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نيم ست طلا با سرويس طلا چه فرقي دارد؟

ممكن است اين سوال براي شما نيز به وجود آمده باشد كه تفاوت نيم ست با سرويس طلا چيست؟ يا هر كدام چه مواردي دارند كه آنها را از هم متفاوت مي‌كند. حتي برخي افراد قبل از اينكه بخواهند بدانند كه سرويس طلاي عروس سفيد بخريم يا زرد، به دنبال جوانب مثبت و منفي نيم ست و سرويس طلا مي‌روند، تا خريد به صرفه و در عين حال خوبي داشته باشند.

در اين مقاله  از طلا فروشي آنلاين كيش طلا قصد داريم تا در مورد تفاوت نيم ست با سرويس طلا صحبت كنيم و به شما بگوييم كه هر كدام از چه اكسسوري‌هايي تشكيل شده‌اند. اما براي شروع حتما بايد تعريفي از هر كدام داشته باشيم تا راحت‌تر بتوانيم تفاوت اين دو را درك كنيم.

بيشتر بخوانيد : بهترين زمان خريد طلا

نيم ست طلا

نيم ست طلا را، با توجه به نامي كه دارد مي‌توانيم مجموعه‌اي كوچك‌تر از سرويس طلا بدانيم. هنگام خريد سرويس طلا با مجموعه‌اي كامل كه شامل دستبند، گردنبند و گوشواره مي‌شود رو به رو هستيم ، اما نيم ست معمولا يكي از اين موارد را ندارد و حتي در برخي موارد، دو مورد از اكسسوري‌هاي داخل سرويس طلا را ندارد.

معمولا افرادي كه به دنبال خريد نيم ست طلا ميٰ‌روند، به دنبال اين هستند كه خريد به صرفه‌تر داشته باشند و همچنين كالايي كه مي‌خرند به بزرگي سرويس طلا نباشد. نيم ست طلا و طرح‌هاي آن معمولا نسبت به سرويس طلا ظريف‌تر است و به همين خاطر، افرادي كه به دنبال خريد نيم ست طلا هستند سن كمتري نسبت به سرويس طلا دوستان دارند و هنگام خريد به دنبال طلاهاي ظريف هستند. حتي برخي افراد براي رسيدن به سوال چه سرويس طلايي براي دخترمان بخريم، تفاوت نيم ست با سرويس طلا را نيز بررسي مي‌كنند.

بيشتر بخوانيد : طلاي كم اجرت

سرويس طلا

سرويس طلا نيز با توجه به اسمي كه دارد، مجموعه‌اي كامل‌تر نسبت به نيم ست طلا به شمار مي‌آيد و معمولا در آن گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر ديده مي‌شود كه اين كامل‌ترين نوع سرويس طلا مي‌باشد. اما با اين حال، اين موارد در انواع سرويس طلا متغير است و ممكن است در برخي انگشتر نباشد و در مدلي ديگر دستبند نباشد. اما بايد عنوان كنيم كه گردنبند و گوشواره جزء اصلي‌ترين موارد سرويس طلا هستند، كه امكان حذف شدن آنها از سرويس خيلي كم است.

معمولا در ساخت سرويس طلا از سنگ‌ها و نگين‌ها مرغوب و اصل استفاده مي‌شود، اما با اين حال سرويس طلا با نگين اتم نيز در ايران پرطرفدار است، چرا كه قيمت نگين اتم كمتر از برليان و ديگر موارد است. در هر دو به كار رفته طلا ۱۸ عيار است و به ندرت عيار بالاتر و پايين‌تر پيدا مي‌شود.

تفاوت نيم ست با سرويس طلا چيست؟

براي جمع بندي اگر بخواهيم بگوييم تفاوت نيم ست با سرويس طلا در چيست، بايد بگوييم كه اقلام موجود درد نيم ست طلا كمتر از سرويس طلاست و معمولا در نيم ست گردنبند و گوشواره وجود دارد كه گاهي نيز انگشتر نيز اضافه مي‌شود؛ اما در سرويس طلا تمام محصولاتي كه با طلا ساخته مي‌شود ديده مي‌شود.

سرويس طلا معمولا توسط افراد ميانسال مورد استفاده قرار مي‌گيرد و مكاني كه از آن استفاده مي‌شود مراسم‌هاي عروسي و مهماني‌هاي خاص است. اما نيم ست طلا معمولا توسط دختران جوان مورد استفاده قرار مي‌گيرد و مورد استفاده آن به صورت روزمره و دورهمي‌ها و مهماني‌هاي دوستانه و خانوادگي است.

بيشتر بخوانيد : خريد طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۷:۰۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :