جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

كاشت مو در زنان

كاشت مو در زنان مساله‌اي است كه شايد ذهن بسياري از بانوان عزيز كشورمان را به خود اختصاص داده باشد. اما به راستي براي كاشت مو در زنان به چه چيزي نياز داريم؟ مسلما مو تأثير زيادي در چهره فرد دارد و از دست دادن موها ما را پيرتر از آنچه هستيم نشان مي‌دهد. كاشت مو از راه‌هايي است كه نگراني از دست دادن موها را براي خيلي از افراد كم كرده است و بسياري از خانم‌‌ها با اين اميد كه با كم‌پشت شدن موهاي‌شان مي‌توانند دوباره آنها را بكارند، به مراكز كاشت مو  مي‌روند

به راستي آيا زنان مي‌توانند مو بكارند؟ كاشت مو براي آنان چه عوارض يا پيامدي دارد؟

معمولاً در بين زنان مبتلا با طاسي كانديداي كمتري براي كاشت مو پيدا مي‌شوند اما زناني كه با ريزش مو روبرو هستند و بانك مو خوب دارند مي‌توانند پيوند طبيعي مو را انجام دهند. يكي از موارد مهم كه زنان مي‌تواند اين عمل را انجام دهند در مواردي است كه فرد بر اثر تصادف، سوختگي يا سانحه‌اي موهاي خود را از دست داده باشد. در اين مورد فرد به راحتي با انجام عمل كاشت موي طبيعي مي‌تواند زيبايي خود را بازيابد. البته بايد بدانيم كه اغلب ريزش مو در خانم‌ها با آقايان متفاوت است، ريزش مو در خانم‌ها به‌صورت منتشر است و موهاي همه قسمت‌هاي سرشان به‌صورت منتشر شروع به ريزش مي‌كند.

تفاوت هاي بين كاشت مو در زنان و مردان

زنان اغلب نگران اسكارهاي ناحيه اهداكننده نيستند- اكثر بيماران مرد موهايشان را بايد كوتاه نگه دارند، بنابراين كاشت موي FUT كه اسكار نوار مانندي در پشت سر ايجاد مي كند، گزينه مناسبي براي آنها نيست. زنان به ندرت موهاي خود را كوتاه مي كنند، بنابراين به راحتي مي توانند نوار برداشت مو را جهت برداشت گرافت هاي بيشتر، گسترده تر نمايند، چرا كه با موهاي بلند خود مي توانند آن را بپوشانند.

ناحيه اهداي مو در زنان در دسترس تر مي باشد- زناني كه الگوي ريزش موي مردانه ندارند، ناحيه اهداي وسيع تري در بالا و جلوي سر دارند كه مستعد ريزش مو نيست. برخلاف مردان كه به علت ريزش موي گسترده، ناحيه اهداي مو به پشت سر يا دو طرف سر محدود مي شود.

زنان نمي توانند از موهاي بدنشان استفاده كنند- اغلب مردان مي توانند از موهاي بخش هاي ديگر بدن مانند ريش و يا نواحي ديگر براي كاشت مو استفاده كنند كه در زنان موجود نيست.

 

بيشتر بدانيد : چگونه يك متخصص كاشت مو خوب پيدا كنيم ؟ 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۲:۳۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :