جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

تذكر مهم براي متقاضيان كاشت موي طبيعي

با توجه به حساسيت بسيار بالاي كاشت موي طبيعي و مسائل و مشكلاتي كه بعداً ممكن است به وجود آيد، توصيه ميشود كه اين كار توسط متخصص پوست و مو انجام شود زيرا متخصص كاشت مو صلاحيت هاي علمي و عملي لازم جهت انجام كاشت موي طبيعي را دارا مي باشد. با توجه به اينكه نتايج ناشي از انجام كاشت موي طبيعي غيرقابل برگشت بوده و ترميم آنها نيز بسيار مشكل است لذا به متقاضيان محترم اين كار توصيه مي شود كه در انتخاب پزشك خود نهايت دقت و وسواس را به خرج دهند تا بعداً دچار مشكلي از اين بابت نگردند.

با توجه به اينكه برخي افراد ادعا ميكنندكه متخصص كاشت مو مي باشند و اغلب هم اين تخصص را از كشورهاي خارجي به خصوص كانادا و آمريكا گرفته اند، بايستي متذكر شد كه رشته دانشگاهي به نام “تخصص كاشت مو” وجود خارجي ندارد. واقعيت اين است كه فقط رشته دانشگاهي به نام بيماري هاي پوست و مو وجود دارد كه متخصصين اين رشته ميتوانند در حوزه تخصص خود اقدام به كاشت موي طبيعي نمايند.

با توجه به تبليغات فراوان كاشت موي طبيعي در مطبوعات، تلويزيون و به خصوص كانال هاي ماهواره اي و اين نكته كه بسياري از اين تبليغات به شدت وسوسه آور و فريبنده مي باشند، تقاضا ميشود قبل از انجام كار از تخصص و تجربه پزشك خود كاملا مطمئن شويد زيرا بعداً راه برگشتي وجود ندارد. هرگونه رودربايستي و خجالت در اين زمينه مهم و حياتي را كنار بگذاريد و يادتان باشدكه انتخاب پزشك و تحقيق در مورد صلاحيت و تخصص وي حق طبيعي و قانوني شما است.

 

منبع : سايت بهداشت و سلامت نسخه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۹:۴۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :