جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

كاشت مو به روش ميكروگرفت

همانطور كه داشتن مو و موهايي زيبا  ميتواند سبب زيباتر شدن چهره شود نبود موهاي پر پشت نيز ميتواند كمبودي را در چهره افراد ايجاد نمايد كه متاستفانه بيشتر افراد دنيا مشكل ريزش مو را تجربه ميكند كه برخي از آن ها از طريق دارو و  درمان هاي پزشكي رفع شده و ريزش هاي شديد نيز غير قابل درمان خواهند بود .

 ريزش هاي شديد علت مختلفي دارند كه شايع ترين آن ها طاسي مردانه به صورت منطقه ايي و طاسي است  كه معمولا از طريق ارث ، ژنتيك و مشكلات هورموني به سراغ افراد مي آيند.

در حال حاضر استفاده از روش  كاشت مو تنها راه حل درماني در دنيا براي درمان ريزش هاي شديد مي باشد كه ميتواند منجر به رشد طبيعي موها به صورت دائمي شود ، كاشت مو تكنيك هاي مختلفي را در جهت درمان به خود اختصاص داده  است كه با توجه به درخواست شما همراهان هميشگي اين بار به توضيحاتي راجب به كاشت مو به روش ميكروگرفت ميپردازيم .

بيشتر بخوانيد : متخصص كاشت مو كيست ؟

كاشت مو به روش ميكروگرفت

 ميكروگرفت  از روش هاي كاشت مو مي باشد كه در برخي از كلينيك هاي كاشت مو استفاده ميشود اما متاستفانه اين روش وجود خارجي نداشته و برخي از كلينيك هاي غير معتبر آن را به عنوان روشي نوين در كاشت مو از آن استفاده مي نمايند كه متاستفانه افراد متقاضي با نتايج غير طبيعي روبرو خواهند شد.

شايد اين سوال پيش بيايد كه پس كاشت موي ميكروگرفت چطور انجام ميگيرد ؟

برخي از كلينيك هاي غير معتبر روش هاي قديمي كاشت مو مانند fit,fut را به عنوان اين درمان انتخاب ميكنند و با تركيب اين دو روش روش جديدي به نام ميكرو گرفت را مي سازند و افراد در جريان درمان با برداشت غير تصادفي موها از طريق پانچ و ايجاد نمايي غير طبيعي در پشت سر رو به رو مي شود كه مقدار برداشت موها نيز اندك بوده و  به دنبال آن رشد موها نيز با تراكم بسيار كمي رو به رو خواهد بود و ممكن است افراد نيازمند به چند جلسه درمان در جهت كاشت موي ميكروگرفت باشند ، نتايج درماني نيز معمولا به يك سال طول خواهد كشيد كه نتايج نيز كم پشت و غير طبيعي مي باشند .

 برخي از كلينيك ها نيز روش عالي كاشت مو به نام sut را به عنوان ميگروگرفت معرفي ميكنند تا بازارگرمي بهتري را از اين  طرق داشته باشند چرا كه كاشت مو به روش sut آخرين روش ارائه شده در كاشت مو مي باشد كه بهترين روش از كاشت مو بوده و با تكامل عالي خود توانسته است نتايج فوق العاده را براي كاشت موي افراد داشته باشد.

اين روش موجب تراكم بالاي مو ها ، نتايج كاملا طبيعي بدون نياز به پانچ و برش سر مي باشد  و تنها در يك جلسه درمان ميابد بنابراين كلينيك هاي غير معتبر اين درمان عالي را به نام ميكروگرفت براي افراد اجرا ميكنند و با نتايج عالي درمان رو درو خواهند شد اما به نام ميكروگرفت ميتوانند هزينه هاي بسيار بالاتري را از مشتريان خود سلب نمايند و اين يك كار كاملا غير حرفه ايي و غير اخلاقي تلقي ميگردد.

منبع : https://www.noskhe.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۶:۳۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :