جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

تفاوت جرم گيري و بليچينگ چيست؟

در اين مقاله از كلينيك دندانپزشكي ايده آل روش هاي درماني جرم گيري و بلينچينگ اشاره مي كنيم تا تفاوت هايشان آشكار گردد.

جرم گيري دندان

روش جرم گيري دندان، يك روش درماني مي باشد كه با حذف پاكت ها منجر به سلامت دهان و لثه ها مي شود و بوي بد دهان و زردي دندان ها را از بين مي برد. اما اين روش نمي تواند باعث روشن تر شدن و سفيدي بيشتر دندان ها شود؛ بلكه رنگ واقعي دندان ها ظاهر خواهد شد.

بليچينگ دندان

بليچينگ دندان يك روش زيبايي است كه در آن ماده بليچ پراكسيد هيدروژن، به دندان نفوذ مي كند و صرفاً باعث سفيدي دندان مي شود و باعث رفع پاكت ها نمي شود؛ قبل از بليچينگ بايد پوسيدگي هاي دنداني ترميم شوند و اين را بايد بدانيم كه بليچ هيچ آسيبي به نسج هاي دنداني وارد نمي كند و اين روش، دوام كوتاهي دارد و رنگ دندان دوباره به حالت قبلي خود برمي ‏گردد.

(اگر هنوز با دلايل پوسيدگي دندان و راه هاي درمان آن اشنا نيستيد كليك كنيد.

بلچينگ، به دوصورت خانگي و حرفه اي در مطب انجام مي شود كه استفاده از روش دوم باعث مي شود كه آسيب به بافت هاي دهاني به صورت حداقل انجام شود.

سفيدي دائمي دندان

براي سفيدتر شدن دائمي دندان ها ، معمولاً  دندانپزشكان استفاده از روش هاي لمينت دندان به شكل سراميكي و كامپوزيتي را توصيه مي كنند كه ظاهري سفيد و طبيعي به دندان مي دهد؛ البته بايد متذكر شد كه در صورت لمينت، بايد بهداشت دهان و دندان را رعايت كرد تا نياز به جرم گيري لمينت ها نباشد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر پيرامون رئش هاي لمينت كردن دندان اينجا كليك كنيد.

منبع : https://www.artmandarman.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۹:۰۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :