جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

رنگ جواهرات مناسب فصل پاييز

آيا در مورد تناسب رنگ طلا با فصل‌ها براي مثال رنگ جواهرات مناسب فصل پاييز اطلاعات كافي در اختيارداريد؟ در مورد اين‌كه جواهرات پاييزه چه رنگ‌هايي هستند چقدر مي‌دانيد؟ در ادامه با طلا فروشي اينترنتي كيش طلا همراه باشيد تا جواب تمامي اسن سوالات را بگيريد.  

جواهرات مناسب فصل پاييز

بدون شك با شروع فصل پاييز، با توجه به مطالبي كه در بخش قبلي اين مقاله به آن اشاره شد،، آرام آرام، تغييرات در پوشش و استايل افراد نيز آغاز شده و به‌طور حتم هم‌زمان با اين تغييرات، تغيير در نحوه استفاده و همچنين انتخاب طلا و جواهرات نيز در اين فصل زيبا و دل فريب به‌چشم مي‌خورد.

در هنگام انتخاب انواع مختلف طلا و جواهرات مناسب فصل پاييز بايد به اين نكته توجه داشت كه با توجه به اين موضوع كه لباس‌هاي پاييزه اغلب يا داراي تناژ رنگي تيره و گرم بوده يا داراي رنگ‌هاي خنثي هستند، بنابراين استفاده از طلا و جواهرات رنگي و مزين به سنگ‌هاي رنگارنگ و قيمتي مانند مرواريد، يشم و همچنين جواهراتي كه در آن از سنگ‌هاي زمرد، ياقوت، عقيق و…، استفاده شده است، مي‌توانند گزينه مناسبي در انتخاب جواهرات مناسب فصل پاييز و طلاي پاييزه باشند.

بيشتر بخوانيد :

سنگ‌هاي رنگارنگ در جواهرات مناسب فصل پاييز

پاييز پادشاه فصل‌ها است. بنابراين با الهام گرفتن از طبيعت و تنوع رنگ در فصل زيباي پاييز، استفاده از طلا و جواهراتي كه توسط سنگ‌هاي رنگي و قيمتي مانند مرواريد، يشم، زمرد، ياقوت، عقيق و…، تزيين شده‌اند، قطعاً مي‌توانند انتخاب مناسبي در بحث انواع جواهرات مناسب فصل پاييز باشند و در اوج ايجاد هارموني و هماهنگي با اين فصل، زيبايي يك استايل پاييزه را چند برابر كنند.

رنگ سرخ يا قرمز در جواهرات مناسب فصل پاييز

قرمز در طبيعت يك رنگ تند و آتشين است كه به‌راحتي نمي‌توان از آن عبور كرد. انتخاب رنگ قرمز زماني كه قصد داريد در محفلي بيش از اندازه بدرخشيد و توجه بيشتري به سمت خود جلب نماييد، بهترين گزينه است. اين امر همچنين در انتخاب جواهرات مناسب فصل پاييز نيز صدق مي‌كند. بنابراين استفاده از طلا و جواهراتي كه مزين به سنگ‌هاي قرمز و طيف رنگي مربوط به آن هستند، مي‌تواند زيبايي ذخيره كننده‌اي به استايل شما ببخشد. از انواع سنگ‌هاي سرخ رنگ مي‌توان به عقيق سرخ، ياقوت سرخ، جاسپر قرمز و…، اشاره نمود.

رنگ طلايي يا كهربايي در جواهرات پاييزه

رنگ طلايي، يك رنگ درخشان و بي‌نظير در صنعت طلا و جواهرسازي است، طلايي يا كهربايي درواقع، دقيقاً همان رنگي است كه در فصل پاييز بيش از ساير رنگ‌ها به چشم مي‌خورد. در صورتي كه مي‌خواهيد مديريت و كنترل بيروني شما بر محيط پيرامونتان تأثير بگذارد، بهتر است كه در فصل پاييز از طلا و جواهرات كهربايي يا طلايي رنگ استفاده كنيد. همچنين سنگ‌هاي قيمتي كهربايي يا طلايي رنگ نيز كه در جواهرات استفاده مي‌شوند، مي‌توانند گزينه بسيار مناسبي در بخش جواهرات مناسب فصل پاييز باشند.

رنگ بنفش در جواهرات پاييزه

همان‌طور كه مي‌دانيد، رنگ بنفش به رنگ سلطنتي معروف است. اين رنگ در عين حال رنگ مناسبي براي فصل سرما است. به‌خصوص استفاده از رنگ بنفش تيره در جواهرات، در روزهاي رنگارنگ فصل پاييز، علاوه بر ايجاد هارموني با رنگ‌هاي زرد و طلايي اين فصل، نشان دهنده اعتماد به نفس بالا و داشتن قدرت تصميم‌گيري فردي نيز هست. همچنين رنگ بنفش تيره يكي از محكم‌ترين و پايدارترين رنگ‌ها در طبيعت است كه استفاده از آن مي‌تواند حس اقتدار زيادي را به افراد ببخشد.

منبع : كيش طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۷:۲۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :