جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

بهترين روش جراحي لاغري چه ويژگي‌هايي دارد؟

پزشكان براي رفع مشكل چاقي ابتدا رژيم درماني و ورزش را توصيه مي‌كنند، در صورتي كه فرد با رژيم درماني و ورزش نتوانست وزن خود را كاهش دهد در گام بعديجراحي لاغري را به او پيشنهاد مي‌كنند تا فرد با انتخاب اين روش به وزن ايده آل خود دست پيدا كند.

پزشكان تغذيه بر اين باورند، كيفيت زندگي يك فرد چاق با يك فرد لاغر اصلا قابل قياس نيست، فرد چاق درابتدا بايد رژيم غذايي و سبك زندگي خود را تغيير دهد و سپس نسبت به انجام فعاليت‌هاي ورزشي اهتمام بورزد. اگر با رعايت تمامي اصول اوليه به نتيجه مورد نظر درباره وزن خود نرسيد، توصيه مي‌شود براي كاهش وزن خود از جراحي‌هاي لاغري بدون خطر و ايمن تيم پزشكي مجرب استفاده كند، تا در مراحل عمل دچار مشكلات و حوادث گوناگون نشود.

پزشكان تغذيه توصيه مي‌كنند كه افراد چاق پس از انجام عمل‌هاي لاغري نيز حتما از رژيم‌هاي غذايي مناسب بهره مند شوند و از فعاليت‌هاي ورزشي متناسب با شرايط خود استفاده كنند تا درآينده بتوانند كيفيت زندگي خود را ارتقا دهند.

اگر به فكر جراحي لاغري هستيد، بهتر است قبل از تصميم خود جهت انجام اين كار حتما با تيم مشاوره پزشكان متخصص تماس حاصل فرماييد، تا آن‌ها با توجه به شرايط فعلي شما اطلاعات درست و كافي را در اختيار شما قرار دهند. تيم پزشكي وظيفه دارد قبل ازعمل حتما تمامي موارد مشكوك را بررسي كند، زيرا اگر به طور مثال فردي سابقه بيماري‌هاي قلبي عروقي داشته باشد پزشكان نمي‌توانند به او مجوز جراحي لاغري را بدهند.

مصرف سيگار و الكل از جمله موارد مهمي است كه سبب جلوگيري از انجام اين جراحي‌ها شده است پس اگر به مصرف اين مواد عادت كرده ايد بهتر است اين عادت خود را براي هميشه فراموش كنيد.

شايد اين ترس باعث ايجاد يك تفكر غلط در بيماران شود كه آن‌ها به اشتباه فكر كنند كه جراحي‌هاي لاغري خطرناك است، ولي بايد اين موضوع را خاطر نشان كنيم كه تمامي جراحي‌هاي لاغري به صورت لاپارسكوپي انجام مي‌پذيرد. و در اين نوع عمل‌ها هيچ عمل بازي اتفاق نمي‌افتد و تنها با ايجاد چند برش كوچك مي‌توان لاپارسكوپ و ابزار‌هاي لازم را وارد بدن بيمار كرد و او را درمان كرد.

بيشتر بخوانيد : متخصص جراحي لاغري كيست ؟

دسته بندي جراحي‌هاي لاغري

متخصصان عمل‌هاي لاغري را تقسيم بندي كرده‌اند تا با در نظر گرفتن شرايط بيمار خود، يكي از آن‌ها را براي بيماران انتخاب كنند، تا او با اعتماد به تيم پزشكي با خيالي آسوده تحت جراحي قرار بگيرد.

دسته بندي اين نوع جراحي‌هاي لاغري بدين شرح مي‌باشد:

•    باي پس معده

•    اسليو معده

•    بالون معده

•    حلقه معده

جهت محاسبه شاخص توده بدني خود قبل از جراحي لاغري اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۷:۴۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :