جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

شرايط كاشت ابرو

شرايطي وجود دارند كه تعين كننده ي ميزان موفقيت اين عمل براي افراد مختلف خواهند بود:

 سن

غالبا در سنين كمتر از سي سالگي، الگوي ريزش ابرو در افراد تثبيت نشده است.اگر شخصي زير اين سن اقدام به انجام عمل زيبايي كاشت ابرو كند، نتيجه ي ايده آل فرايند eyebrow transplant را مشاهده خواهد كرد، اما با گذشت زمان و گذر از سن 30 سالگي، نيازمند تجديد اين فرايند خواهد بود.الگوي ريزش برخي افراد، از سن 22 سالگي مشخص مي شود. برخي استثنائات مانند افرادي كه در آتش سوزي ابروي خود را از دست داده اند، نيازي به مشخص شدن الگوي ريزش نخواهند داشت.با اين حال توصيه نمي شود از اين روش استفاده كنيد زيرا پزشك بايد الگوي ريزش ابرو را بداند و برحسب آن، راهي بينديشد. ممكن است در صورت اقدام بدون سنجش، حتي موهاي كاشته شده هم پس از مدتي بريزند.

 سلامت عمومي

با اينكه عمل زيبايي كاشت ابرو، جراحي مختصر و فاقد خطرات جانبي مي باشد، اما همچنان نيازمند سوابق و پيشينه هاي مناسب سلامتي مي باشد.گاهي برخي عمل ها نياز به استراحت مطلق دارند و برخي عمل ها نه. اين تفاوت، بايد پيش از عمل در نظر گرفته شود تا متقاضي با سنجيدن شرايط، بهترين راه را انتخاب كند.اشخاصي كه از بهداشت عمومي كاملي برخوردارند، به دلايل ثابت ماندن وضعيت بدني شان، بهترين پاسخ را به عمل eyebrow transplant خواهند داشت.داشتن بدني سالم و البته رژيم غذايي مناسب، دوران نقاهت را به سريع ترين شكل ممكن خواهد گذراند؛ پس سعي كنيد هنگامي به پزشك براي كاشت ابرو مراجعه كنيد كه احساس خوبي داريد.از طرفي افراد با شرايط بهداشتي و سلامتي ناپايدار مانند افراد مبتلا به بيماري هاي قلبي يا ديابت، با توجه به اينكه ميزان هورمون ها، فشار خون و ساير پارامتر هاي سلامتي شان متغير است.ممكن است قبل از انجام عمل زيبايي كاشت ابرو نيازمند پيگيري مقدماتي براي دريافت بهترين نتيجه از فرايند پيوند ابرو باشند.سعي كنيد تمام پرونده و سوابق پزشكي خود را در اختيار پزشك متخصص كاشت مو خود قرار دهيد تا با رعايت تمام جوانب، بهترين روش را پيش پايتان بگذارد.

 تناسب رنگ تار موي ابرو و رنگ پوست

اگر رنگ ابرو با رنگ پوست متناسب باشند، نتايج كاشت ابرو با پوشش مناسب تار هاي ابرو همراه خواهد بود. تناقض رنگ ميان پوست و تارهاي ابرو، موجب مي شود كه به تار هاي ابروي بيشتري براي داشتن پوشش مناسب پوست نياز باشد.اين مشكل بيشتر در روش BHT خودش را نشان مي دهد كه رنگ مو و جنس موهاي ساير نقاط بدن، با موهاي ابروها يكي نيستند و كمي زمان مي برد تا موهاي آن نواحي، با شرايط تطبيق پيدا كند.البته ديگر كاشت ابرو، به سختي گذشته نيست. در زمان هاي نه چندان دور، هنوز پانچ و روشي مانند FIT و SUT ايجاد نشده بود و پس از عمل، اسكار و زخم در ناحيه اهدا كننده و گيرنده ايجاد مي شد اما در روش هاي ذكر شده، دستگاه ها، كار پزشكان را راحت كرده اند.در اين روش ها، حتي يك ذره هم درد و ناراحتي احساس نخواهيد كرد و حتي با توجه گرافت هايي كه برداشت مي شود، مي توان تعداد بيشتري فوليكول در ناحيه ابرو كاشت.

 

منبع : سايت بهداشت و سلامت نسخه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۶:۳۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :