جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

لمينت دندان يعني چه؟ و مزايا و معايب آن كدامند؟

لمينت دندان يعني چه؟

در پاسخ به سوال لمينت دندان يعني چه؟ مي توان گفت: لمينت مواد بسيار نازكي است كه طول عمر بالايي دارد و همچنين با استفاده از موادي كه رنگ دندان هستند، ساخته مي شود.اين لمينت ها سطح بيروني دندان را مي پوشاند و مي توان گفت كه داراي حداقل عوارض مي باشد و سبب بهبود ظاهر دندان مي گردد.دندانپزشكان از اين پوسته هاي نازك سراميكي و يا كامپوزيتي براي تغيير و اصلاح طرح لبخند و همچنين تغيير رنگ دندان ها استفاده مي نمايند.با استفاده از اين لمينت ها مي توان در دندان ها، تغيير شكل، اندازه و حتي طول دندان را به صورت دلخواه و بر اساس چيزي كه فرد متقاضي درخواست مي دهد، به وجود آورد.

مزايا و معايب لمينت دندان چه چيزهايي هستند؟

شايان ذكر است كه لمينت براي هر فردي به صورت جداگانه ساخته مي شود و تشخيص بين لمينت و دندان واقعي در صورتي كه به خوبي آماده شده باشد، غيرممكن مي باشد.مورد و نكته اي كه درباره ي لمينت ها وجود دارد اين است كه در لمينت بر خلاف دندان هاي معمولي، در اثر مصرف چاي و قهوه، به خودشان رنگي نمي گيرند.اين مورد نيز به اين دليل مي باشد كه براي ساخت اين لمينت ها از موادي استفاده مي نمايند كه از فناوري سطح بالا در آن ها استفاده مي شود.

لمينت ها تا جايي كه امكان دارد دندان ها را سفيد مي كنند و حتي مشاهده شده است كه تيره ترين لك ها را هم پوشانده است.حتي تيره ترين لك هايي كه با استفاده از قوي ترين سفيدكننده ها از بين نرفته است را مي توان با استفاده از لمينت از روي دندان حذف نمود.ساخت لمينت دنداني مقداري زمان مي برد و كار نصب آن را بر روي دندان ها حداقل حدود يك هفته به تاخير مي اندازد.

ونير كامپوزيت در لمينت دندان يعني چه؟

در رابطه با ونيرهاي كامپوزيتي بايد بدانيد كه در داخل مطب و توسط خود پزشك ساخته مي شوند و همچنين همان متخصص، آن ها را بر روي دندان ها نصب مي نمايد.براي نصب اين ونيرهاي كامپوزيتي فقط يك جلسه كفايت مي كند و پس از آن خواهيد ديد كه تمامي عيب هايي كه بر روي دندان هايتان مشاهده مي نماييد از بين مي رود و لبخندي سفيد و خيره كننده خواهيد داشت.

ونير كامپوزيت علاوه بر اين كه لبخند شما را جذاب مي كند، دندان هايتان را نيز سالم نگه مي دارد و رنگ و شكل دندان ها را به صورت كاملا يكدست نشان مي دهد.ونيرهاي سراميكي نيز كاربردي كه دارند دقيقا مانند كامپوزيت ها مي باشد.

حدس مي زنيم از اين مطلب هم خوشتان بيايد ....! قيمت ونير كامپوزيت

منبع : كلينيك دندانپزشكي جنت اباد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۱:۵۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :