جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

مزاياي كاشت مو به روش ميكروگرافت

اين روش كاشت مو، يكي از روش‌هاي جديد و بسيار مناسب است و از جهات مختلفي مي‌توان به مزاياي آن نگاه كرد. به عنوان مثال اين روش در مقايسه با روش FUT كه سال‌هاي پيش انجام مي‌شد، هم از نظر زمان و هم از نظر دوره درمان بهتر عمل مي‌كند. روش ميكرو گرافت، كه در آن گرافت هاي مو برداشته شده و در محل موردنظر كاشت مي‌شوند، نتايجي بسيار طبيعي نيز به همراه دارد.

سرعت بالاي اين روش نيز يكي ديگر از مزاياي آن است. اگر چه شما بايد براي كاشت اين نوع مو جلسات درماني مختلفي را انجام بدهيد اما هر جلسه 1 تا 2 ساعت طول خواهد كشيد. زمان كاشت مو البته بستگي به نظر شما نيز دارد و شما مي‌تواند يك دوره طولاني مدت را براي درمان موهاي خود استفاده كنيد. اين روش رشد موها را تا بيشتر از 80 درصد بيشتر خواهد كرد.

از آن جايي كه كاشت مو به روش ميكرو گرافت نوعي جراحي محسوب نمي‌شود، خطرات و عوارض جراحي‌ها در اين روش كاشت وجود ندارد. هيچ برش عميقي هم روي سر ايجاد نمي‌شود.

  1. افزايش ميزان برداشت از بانك مو با توجه به ويژگي هاي بانك مو بيمار تا 2 برابر تراكم برداشت بيشتر در تك روش و تا 4 برابر تراكم بيشتر برداشت از بانك مو در روش تركيبي ميكروگرافت
  2. نداشتن هيچگونه اسكار در محل برداشت و در محل كاشت مو به دليل استفاده از ميكروموتور هاي ظريف، ايمپلنترهاي ميكرو و تكنيك جراحي پلاستيك تريكوفيتيك اسكارلت
  3. افزايش تراكم كاشت نسبت روش هاي قديمي به دليل كاشت مو در سايز ميكرو
  4. دوره نقاهت بسيار كوتاه تر نسبت به روش هاي قديمي
  5. رفع مشكل اسكار و نكروز به طور قطعي
  6. رويش سريع تر و حصول نتيجه كاشت مو زودتر از ساير روش ها بدليل استفاده از تكنيك سلول هاي بنيادي
  7. افزايش سرعت عمل كاشت مو و در نتيجه پيوند گرافت هاي سالم تر

بيشتر بخوانيد : متخصص كاشت مو كيست ؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۲:۳۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :