جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

خراش روي طلا خود را به راحتي از بين ببريد!

همان‌طور كه مي‌دانيم طلا و جواهرات يك نوع فلز نرم به‌شمار مي‌آيد. اين امر موجب مي‌شود كه خراش روي طلا يا همان خراشيدگي طلا به‌راحتي ايجاد شود. يكي از دغدغه‌هايي كه بيشتر افراد با آن مواجه هستند، نگراني در مورد ايجاد خراشيدگي‌هايي است كه به هر دليلي ممكن است روي اين فلز حساس و آسيب‌پذير به‌وجود بيايد. در ادامه اين مقاله با طلا فروشي اينترنتي كيش طلا همراه باشيد تا شما را راحت ترين روش هاي از بين بردن خراش از روس طلا راهنمايي كنيك.

چگونه در خانه خراش روي طلا را براي پوليش آماده كنيم؟

براي اينكه خراشيدگي طلا را در خانه خود از بين ببريم، راحت‌ترين راه اين است كه از يك پارچه مخصوص كه به طلا جلا مي‌دهد، استفاده كنيم. اين نوع پارچه‌ها در فروشگاه‌هايي كه وسايل مرتبط با طلاسازي و طلافروشي را ارائه مي‌دهند، وجود دارد. در مورد اين پارچه‌ها نكات خاصي وجود دارد كه هنگام خريد از فروشندگان متخصص بايد پرسيده شود.

لازم به ذكر است كه كاربرد اين پارچه‌ها به اين صورت است كه اگر خراش روي طلا سطحي و كم‌عمق باشد، از بين خواهد رفت. در صورتي‌كه خراشيدگي طلا عميق باشد، اين پارچه‌ها تاثير گذار نخواهند بود و براي رفع اين مشكل بايد از متخصصان اين حرفه كمك بگيريد.

براي مطالعه بيشتر :

در صورتي كه خراش روي طلا عميق باشد، پوليش براي طلا چگونه است؟

در شرايطي كه خراش‌ها عمق زيادي داشته باشند، مي‌بايستي براي رفع آنها به متخصصان تعميرات طلا رجوع كنيد. اين افراد داراي وسايل و ابزارآلات مخصوصي هستند كه براي پوليش و جلا طلا استفاده مي‌شوند. در نهايت نيز نتيجه‌اي كه حاصل مي‌شود، بسيار بهتر و زيباتر از حالتي است كه از دستمال پوليش استفاده مي‌شود.

هر چند وقت يك بار بايد طلا را مورد پوليش قرار داد؟

از آن جايي‌كه طلا ذات سايش‌گري دارد، اين طور به نظر مي‌رسد كه پوليش براي طلا نبايد زياد و به صورت مكرر انجام شود. حتي هر ۶ ماه يك‌بار نيز براي پوليش طلا زياد است و بهتر است در صورتي اين طلاها را پوليش دهيد كه خراش آنها زياد است يا عميق است و ظاهر آنها را زشت كرده است. زمان مناسب پوليش براي طلا هر ۲ يا ۳ سال يك بار است.

رفرنس : https://www.kishtala.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۰:۱۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :