جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هيونداي از طراحي منحصر به فرد آلفارومو استفاده مي كند !

در اين مقاله از استارپارتس نمايندگي فروش قطعات هيوندا و كيا شما با جديد تصميم كمپاني هيوندا اشنا خواهيم كرد.

هيونداي نسبت به آلفا رومو، اين ماموريتي است كه ما ميخواهيم به دست آوريم. “

اين كلمات از معاون رئيس جمهور براي طراحي هيونداي، Sangyup لي آمده است.

لي در مصاحبه با خودرو نيوز، مأموريت نام تجاري را براي بهبود طراحي آن براي خودروهاي آينده خود بيان كرد و خواستار آن شد كه بيانگر و عاطفي تر باشد كه با طراحي منحصر به فردي از هيونداي وارد عمل شود.

بيشتر بخوانيد :

آثار قبلي او شامل  Chevrolet Camaro و C6 Corvette Stingray و  EXP 10 Speed 6 بنتلي است.

لي مي گويد: براي جلوگيري از نگاه “خانواده” در وسايل نقليه، هدف اصلي Hyundai است. در حال حاضر، خودروسازان يك طراحي بسياد دقيقي را در مجموعه خود به كار مي گيرند، به اين معني كه خودروهاي هيونداي داراي چهره هاي مشابه هستند، كه چيزي است كه مارك هاي با حجم بالا واقعا در آن قرار دارند. اما براي لي، اين بايد متوقف شود و او مي خواهد هر يك از خودرو هيونداي شخصيت خود را داشته باشد. هيونداي قصد دارد از طراحي هاي منحصر به فرد آلفارومو استفاده كند

مشبك آبشار هنوز هم وجود دارد، اما تفاسير مختلفي در هر خودرو دارد. او به مانند قطعات شطرنجي كه در آن پادشاه، ملكه،  و ديگر نقاشي ها از يكديگر متفاوت است، به نظر مي رسد، اما در نهايت باز هم به عنوان يك تيم كار ميكنند.

طراحي آينده هيونداي از طريق لو فيد روژ آغاز شد – يك مفهوم كه در ژنو موتور نمايش در اوايل سال جاري نشان داده شد. ايده اصلي اين است كه sportiness  است كه تقريبا به هماهنگي بين نسبت، معماري، يك ظاهرخاص طراحي شده و فن آوري ترجمه مي شود.

هنگامي كه از الهامش براي موضوع تمايل به تناسب تنفس خواسته شد، لي  آلفا رومئو و مازراتي و اتومبيل هاي ايتاليايي را “واقعا شگفت انگيز” مي داند، به نظر وي حتي مارك هاي آلماني نيز الهام مي گيرند.

مارك هاي با حجم بالا و ارزش اين جنبش را در زبان طراحي خود ندارند. لي مي داند كه هيونداي قبلا به عنوان يك برند ارزش شناخته شده است؛ او مي خواهد نام تجاري را براي طراحي و ارزش در آينده شناخته شود.

رفرنس : https://www.star.parts/shop/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۸:۳۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :