جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

لاغري سريع با چند روش ميسر است؟

آيا مي دانيد بهترين نوع جراحي لاغري براي شما كدام روش است؟

براي اينكه بدانيم بهترين روش جراحي لاغري مناسب براي ما كدام روش است، بايد در قدم اول به پزشك متخصص جراحي لاغري مراجعه كنيم. ايشان با بررسي شاخص توده بدني تعيين مي كند كه كدام روش درماني براي ما بهتر و مناسب است. البته بايد بيان كنيم كه براي لاغري سريع با جراحي، بررسي شاخص توده بدني يكي از روش ها به شمار مي رود.

از سوي ديگر نوع تغذيه بيمار نيز براي رسيدن به نتيجه مطلوب موثر خواهد بود. ممكن است بيماري با رژيم غذايي مناسب و تمرينات ورزشي موفق شود وزن خود را كاهش دهد. اما از سوي ديگر نيز ممكن است بيماري موفق نشود با اين روش ها وزن اضافي خود را از دست دهد. از اين رو بايد به سراغ لاغري سريع با جراحي چاقي رود.

اما در ميان تمام روشهاي لاغري، جراحي اسليو معده را مي توانيم بهترين و موثرترين به شمار آوريم

آيا بعد از عمل لاغري نيازي به انجام تمرينات ورزشي است؟

برخي از افراد تصور مي كنند كه تنها جراحي لاغري مي تواند آنها را از مشكل اضافه وزن خلاص كند. شايد در قدم اول بتوان اين راهكار را انتخاب كرد، اما پس از آن نيز بيمار بايد مراقبت هاي خاصي را در نظر بگيرد. تا بتواند به كسب نتيجه مطلوب بعد از جراحي كمك كند. يكي از اين روش ها تمرينات ورزشي است.

اگر بعد از لاغري سريع بيمار روزانه به پياده روي بپردازد، و از رژيم غذايي مناسبي استفاده كند، مي تواند براي هميشه تناسب اندام خود را حفظ كند. اما اگر بيماري بعد از جراحي لاغري هيچ گونه فعاليت بدني را انجام ندهد، ممكن است بعد از مدتي مجددا به دليل خوردن غذاي زياد، به چاقي  و اضافه وزن مبتلا شود. از اين رو بايد جراحي چاقي را نوعي روش درماني كمكي براي از بين بردن چربي ها به شمار آوريم.

قبل از رسيدن به لاغري سريع با جراحي چه نكاتي را بايد رعايت كنيد؟

برخي نكات خاص وجود دارد كه بيمار بهتر است پيش از عمل به آنها توجه كند. اين نكات مي توانند عملكرد بيمار و پزشك را بعد از جراحي بهبود بخشند. بيماران زيادي وجود دارند كه ممكن است بعد از كاهش وزن، با مشكل شل شدگي پوست مواجه شوند. در صورتي كه فرد متقاضي جراحي چاقي از سن كمي برخوردار است و جوان است، بهتر است تمرينات ورزشي خاصي انجام دهند كه از بروز اين مشكل جلوگيري كند.

مسئله ديگر نتيجه لاغري سريع با روش هاي بالن و باندينگ است. اين روش ها تنها براي مدت مشخصي ميسر هستند. اما براي آنكه بتوانيد براي هميشه لاغري و تناسب اندام را تجربه كنيد، نياز است كه به سراغ جراحي هاي ديگري همچون باي پس معده و اسليو معده رويد.

نكته سوم استفاده از مكمل هاي ويتامينه و تمرينات ورزشي بعد از جراحي لاغري است. اين مسئله بايد به دستور پزشك انجام شود. حتي در برخي موارد ممكن است بيمار نياز به جراحي پلاستيك نيز داشته باشد. پس به اين نكات توجه داشته باشيد.

ميزان شاخص توده بدني چه تاثيري در انتخاب روش جراحي دارد؟

هر فرد چاقي براي آن كه به لاغري سريع با جراحي دست يابد، بايد ميزان شاخص توده بدني آن در حد مشخصي باشد. افراد جوان لازم است  داراي bmi بين 18.5 تا 25 باشند. اما در صورتي كه اين ميزان از 25 تا 30 افزايش يابد، فرد داراي اضافه وزن خواهد بود. در نهايت نيز بيماراني هستند كه شاخص توده بدني آنها بيش از 30 تا 35 است.

بيشتر بخوانيد : محاسبه BMI

منبع : https://www.dr-abdo.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۹:۴۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :