جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

چگونگي پيوند موي طبيعي

در روش پيوند موي طبيعي جهت جايگزين كردن موهاي از دست رفته از پيازهاي موي موجود در نواحي مقاوم به ريزش، يعني پشت و دور سر مورد استفاده قرار مي‌گيرد.بنابراين پياز موي (فوليكول) پيوند شده، نه تنها يك موي كاملا طبيعي است بلكه تقريبا تا پايان عمر باقي مانده و نسبت به ريزش مقاوم مي‌باشد.با توجه به اينكه پياز موهاي برداشت شده از پشت سر در تمامي نقاط بدن داراي قابليت رشد مي‌باشند لذا مي‌توان به راحتي اين عمل را در نواحي مختلف بدن از جمله ابرو، ريش، سبيل و مژه مورد استفاده قرار داد. خبر خوب درباره پيوند موهاي جديد اين است كه نيازي به مراقبت دارويي و غير دارويي ويژه نداشته و به صورت مداوم رشد خواهند كرد و اين موها را مي‌توان مانند موهاي ديگر شست و حالت داد و اصلاح كرد. در حال حاضر جهت پيوند و كاشت مو از روش‌هاي مختلفي استفاده مي‌شود

نكته مهم قبل از كاشت مو

امروزه كاشت و پيوند مو با چند روش امكان پذير است، كه اغلب آن‌ها بسيار مطمئن هستند و نتايج بسيار خوبي تا به حال ديده شده است و اكثر بيماران از نتاج كار رضايت داشته‌اند. هرچند عمل كاشت مو بسيار ساده و بي‌خطر است اما نكات ايمني و تخصصي پزشكان صدف اصفهان براي حفظ سلامت بيمار و به دست آمدن نتيجه مطلوب بايد كامل رعايت شود. همچنين به دليل حساسيت زياد اين عمل، انجام آن توسط تيم متخصص ضرورت دارد.

روش اف يو تي و اف اي تي جزو رايج‌ترين روش‌هاي كاشت مو هستند كه در صورت مشورت با پزشك مي‌توانيد مناسب‌ترين را انتخاب كنيد، در واقع فوليكول‌هاي مو را به صورت تك تك و با همان حالت طبيعي مي‌كارند، موهاي كاشته شده همانند موهاي طبيعي رشد خواهند كرد.

چه موهايي در سر براي كاشت مو استفاده مي‌شود؟

در كاشت مو با توجه به نوع روش پيوند، موهاي شخص از پشت سر يا ناحيه‌اي از بدن او برداشته مي‌شود ، سپس با استفاده از ميكروسكوپ و لوپ‌هاي مخصوص، فوليكول‌هاي مو به صورت تك تك با ظرافت جدا مي‌شوند و حسن پيوند موي طبيعي اين است كه بدن به موهاي پيوند زده شده واكنشي نشان نمي‌دهد. با توجه به اين كه عضو پيوندي از بدن خود فرد گرفته مي‌شود، به نگهداري و مراقبت خاصي نياز ندارد.

پزشكان به اندازه‌اي برداشت موها را انجام مي‌دهند كه تنها يك خط بسيار باريك به جاي مي‌ماند. البته بايد توجه داشت كه موهاي پيوند زده شده پس از 4 تا 6 ماه مي‌ريزند و سپس موها رشد مجدد خوهند داشت. به همين دليل نبايد نگران شويد چون ريزش بعد از كاشت، طبيعي است.

بيشتر بخوانيد : متخصص كاشت مو كيست ؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۴:۵۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :