جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

اهميت مركزو جراح كاشت مو در گرفتن نتيجه‌ي دلخواه

اهميت مركز كاشت مو در نتايج كار

بايد توجه داشت كه با وجود اين كه اين روش به علت عدم نياز به جراحي نسبت به روش FUT مورد پسند عموم واقع شده است، لازم است در مراكز كاملاً تخصصي و زير نظر متخصص مربوطه انجام پذيرد. در واقع در اين نوع روش‌هاي كاشت چون از هيچ دستگاهي استفاده نمي‌شود و تمام مراحل آن با دست انجام مي‌گيرد بنابراين تخصص و تجربه‌ي دكتر مربوطه مي‌تواند در نتيجه‌ي كاشت اثرگذار باشد.

بايد خاطر نشان كرد كه انجام اين تكنيك در مكان‌هاي نامعتبر و توسط افراد غير متخصص ممكن است عوارضي همچون ايجاد سوراخ و حفره در محل‌هاي كاشت و يا بجا ماندن اسكار هولدرهاي دستي در پوست سر و آسيب شديد به بانك مو را به همراه داشته باشد.

همچنين ممكن است به علت طولاني شدن زمان كاشت، پياز و ريشه‌ي موهاي برداشت شده به علت عدم خونرساني از بين بروند و بعد از گذشت ۶ تا ۸ ماه موهاي كاشته شده مثل موهاي عروسك غير طبيعي و زشت رشد نمايند .

براي گرفتن نتيجه ي دلخواه از اين روش، نيازمند يك متخصص حرفه‌اي با مهارت بالا خواهيد بود تا شاهد كاشتي با تراكم عالي، خط رويش كاملاً طبيعي و عدم وجود نماي عروسكي شكل باشيد. بيشتر كساني كه از اين روش استفاده كرده‌اند تراكم بالاي مو و درد كم آن را يكي از مزيت‌هاي مهم كاشت مو به روش SFIT مي‌دانند.

اهميت جراح كاشت مو در گرفتن نتيجه‌ي دلخواه

انتخاب يك جراح خوب مي‌تواند كار دشواري باشد زيرا اين موضوع از نظر ايمني و سلامتي شما بسيار مهم است. در بسياري از مراكز كاشت مو اين كار توسط افراد كم تجربه يا افرادي كه پزشك نيستند و به صورت تجربي كار كاشت مو را آموزش ديده‌اند، انجام مي‌گيرد كه مي‌تواند علاوه بر خوب انجام نگرفتن كار كاشت، مشكلات بسياري نيز به وجود آورد اما ما در كلينيك هاي  تخصصي اين اطمينان را به شما مي‌دهيم كه كار كاشت مو توسط پزشكان متخصص و با تجربه‌ي مركز ما با رعايت تمام مسائل و استانداردهاي پزشكي و بهداشتي انجام خواهد گرفت.

بيشتر بخوانيد : متخصص كاشت مو خوب كيست ؟ 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۳:۱۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :