جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

سيستم امنيتي خودرو چيست؟

سيستم امنيتي خودرو در واقع به تمامي تمهيداتي كه براي در امان ماندن خودرو از سرقت به كار برده مي شود گفته مي شود. اين سيستم ها امروزه در ماشين هاي مدرن و لوكس بسيار فراتر از بحث دزديده شدن خودرو عمل مي كنند به همين دليل در ادامه اين مقاله از استار پارتس نمايدگي فروش قطعات هيوندا و كيا مي خواهيم در مورد انواع سيستم هاي امنيتي و دزدگيرهاي خودرو صحبت كنيم.

سيستم هاي امنيتي ماشين از زماني به عنوان يك موضوع كه در مراحل اوليه توليد خودرو مطرح شد كه تعداد خودروهاي سرقت شده به آماري بيش از حد معقول رسيدند.

شكايت صاحبين خودرو، شركت هاي خودروسازي را به فكر فرو برد كه به فكر طراحي يك سري تمهيدات امنيتي باشند. در اوايل اين تمهيدات تنها به قفل كردن درب هاي خودرو، قفل فرمان و … خلاصه مي شد كه سارقين به راحتي مي توانستند از اين فيلترهاي ساده براي دستيابي به هدف خود عبور كنند.

اما بعدها اين سيستم با طي كردن فرايند تكامل خود هر روز پيشرفته تر گشته و امروزه ما شاهد سيستم هاي امنيتي بسيار قوي متصل به اينترنت و شبكه مي باشيم كه در ادامه به آنها مي پردازيم.

البته لازم به توضيح است، همانطور كه امروزه سيستم صوتي و تصويري خودروها از يك پخش ساده به بسياري از امكانات جانبي ديگر مانند واي فاي، دوربين دنده عقب و … نيز مجهز شده اند، در سيستم هاي امنيتي خودرو نيز اين اتفاق افتاده است و علاوه بر بحث امنيتي اين سيستم ها يك سري ويژگي هاي خاص ديگري نيز دارند .

بيشتر بخوانيد :

انواع دزدگير در سيستم هاي امنيتي خودرو

سيستم امنيتي و دزدگير خودروها در مدل ها و آپشن هاي متفاوتي توليد و به بازار عرضه مي شوند كه در واقع وظايف همه آنها حفظ امنيت خودرو در برابر هرگونه سرقت و تجاوز ناخواسته به خودروي ماست.

  • دزدگير ساده
  • دزدگير سيم كارتي
  • دزدگير تصويري

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۲:۰۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :