جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

كاشت مو در تركيه

كشور تركيه در ساليان اخير به پيشرفت هاي بسياري در زمينه كاشت مو دست يافته است و توانسته از اين طريق مراجعين بسياري را از كشورهاي اطراف و حتي قاره هاي ديگر جهت انجام كاشت مو به تركيه جذب كند.

مزاياي كاشت مو در تركيه

كشور تركيه و شهر استانبول با توجه به دارا بودن جاذبه هاي گردشگري بسيار زياد ميتواند براي مراجعين كاشت مو در طول زمان حضور در اين كشور لحظات خوبي را رقم بزند و سفر آن ها به غير از درماني سياحتي نيز باشد. اما اين نمي تواند مهمترين دليل و مزيت براي انتخاب تركيه جهت كاشت مو باشد.

عمل هاي زيبايي و به خصوص عمل كاشت مو در كشورهاي اروپايي و آمريكا و همچنين كشورهاي عربي بسيار پرهزينه است. اما در بهترين كلينيك هاي كاشت مو در تركيه هزينه هاي تمام شده انجام اين عمل ميتواند تا 80 درصد ارزان تر از ساير كشورها باشد. لذا طبيعي است كه يكي از مهمترين مقاصد براي كاشت مو كشور تركيه و بخصوص شهر استانبول باشد.

معايب كاشت مو در تركيه              

همانطور كه گفته شد به غير از هزينه هاي كاشت مو مهارت و تجربه پزشك و تيم درماني و همچنين ابزار مورد استفاده در موفقيت وانجام بهتر عمل بسيار مورد اهميت است. در كشورهاي اروپايي مانند آلمان از به روز ترين و دقيق ترين ابزار و ربات ها جهت برداشت و كاشت موها استفاده مي شود كه در كشور تركيه به دليل قيمت بالاي اين ابزارها مورد استفاده قرار نميگيرند.

بيشتر بخوانيد : متخصص كاشت مو كيست ؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۹:۳۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :