جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

معرفي جديدترين و بي عارضه ترين دستگاه لاغري

دستگاهي كه قصد معرفي آن را داريم اولين و تنها دستگاه خلاقانه و نوآورانه لاغري موضعي در دنيا است كه انقلاب بزرگي در اين حوزه به شمار مي رود. اين دستگاه غيرتهاجمي ترين و ايمن ترين روش براي از بين بردن چربي هاي موضعي است كه با استفاده از تكنولوژي امواج ماكروويو (Coolwaves™)، سلول هاي چربي را هدف قرار داده و از بين مي‌برد، به درمان سلوليت كمك كرده و پوست را سفت مي كند.

معرفي جديدترين دستگاه لاغري موضوعي

نام اين دستگاه اوندا است و توسط شركت ايتاليايي دكا كه از معروف ترين و معتبر ترين توليد كنندگان تجهيزات پزشكي در جهان است توليد مي شود. دستگاه مورد نظر بسيار نوآورانه است و به جرات مي توان گفت در حال حاظر هيچ دستگاهي به اندازه آن در لاغري موضوعي، درمان سلوليت و سفت كردن پوست پس از لاغري موثر نيست.

بيشتر بخوانيد :

كاربرد اين دستگاه لاغري چيست؟

از بين بردن چربي هاي موضعي

با عبور از لايه هاي پوستي، امواج اين دستگاه، غشاي سلول هاي چربي زير جلد را مورد هدف قرار مي دهد. غشاء به طور كامل تخريب مي شود و به دنبال آن رسوبات چربي موضعي به طور كامل حل مي شود.

پس از تخريب سلول هاي چربي، مايعي در موضع به وجود مي آيد كه حاوي سلول هاي تخريب شده است و به ليزات مشهور است. اين محتويات با كمك متابوليسم سلولي به صورت طبيعي از بين مي رود.

از بين بردن موثر سلوليت

يكي از عملكردهاي جالب اين دستگاه، تحريك بافت همبندي است كه در اطراف لوبول هاي چربي قرار دارد. اين كار باعث كاهش سلوليت و ترميم كامل پوستي مي شود كه اصطلاحا به آن پوست پرتقالي گفته مي شود.

سفت كردن پوست

از ديگر كاربردهاي اين دستگاه كمك به توليد كلاژن به منظور سفت شدن پوست هاي شل و آويزان است. عملكرد دستگاه به اين شكل است كه، امواج ساطع شده از دستگاه الياف هاي كلاژن موجود در درم را منقبض مي كند. اين كار باعث تحريك توليد بيشتر كلاژن و سفت شدن پوست مي شود.

چرا اين دستگاه بهترين دستگاه لاغري موضعي، درمان سلوليت و سفت كننده پوست در تمام دنيا است؟

تمام آمار و نتايج بررسي هاي انجام شده نشان مي دهد كه اوندا در حوزه لاغري موضعي بهترين دستگاه ممكن است. برخي از دلايل برتري اين دستگاه نسبت به رقيبانش عبارتند از:

درمان موفق ميليون ها بيمار در سراسر جهان

رضايت بيش از ۹۵ درصد بيماران

تجميع ۳ عملكرد (درمان سلوليت، از بين بردن چربي ها و سفت كردن پوست) تنها در يك دستگاه

عملكرد سريع و موفقيت آميز دستگاه (كمتر از ۱۰ دقيقه براي هر ناحيه)

در بيش از ۳۰ كشور پيشرفته دنيا مورد تاييد است (در ايران نيز به صورت محدود وارد شده است)

نسبت به دستگاه هاي ديگر ايمن ترين و اثربخش ترين دستگاه است

برنده ۲ جايزه معتبر نوآوري در تكنولوژي در سطح بين المللي

نظر دكتر طاها عنبرا متخصص و جراح لاغري

دكتر عنبرا يه عنوان متخصص جراحي لاغري با سابقه طولاني مدت در زمينه لاغري و بارياتريك و با تجربه بيش از ۶۰۰۰ عمل لاغري با بررسي كامل دستگاه و با استناد به كاربردها و امكانات، كارايي اين دستگاه را تاييد كرده اند و چنين نظري درباره اين روش دارند:

اين دستگاه از ايمن ترين روش هاي حال حاظر در دنيا براي لاغري موضعي، درمان سلوليت و سفت كردن پوست بعد از لاغري است. تصور اينكه ايمني و اثربخشي اين روش نسبت به روش هاي تهاجمي تري مانند ليپوساكشن و يا دستگاه هاي ديگر چقدر زياد است واقعا اميدواركننده  است. خوشحال هستم كه اين دستگاه را اكنون در مطب خود براي كسب نتايج بهتر در اختيار دارم.

نكته : قبل از هر گونه اقدامي براي لاغري نياز به محاسبه شاخص توده بدني ضروري است جهت محاسبه شاخص توده بدني خود اينجا كليك كنيد.

منبع : مجله لاغري و تناسب اندام


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۷:۳۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :