جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نحوه انتخاب حلقه عروسي؛ چگونه حلقه عروسي بخريم؟

انتخاب حلقه عروسي

هنوز هم اين چالش وجود دارد كه آيا براي خريد طلا حلقه‌ي عروسي، بايد با هم به بازار رفت يا خير؟ برخي خانم‌ها در اين زمينه نظرات متفاوتي دارند؛ بعضي از عروس‌خانم‌ها دوست دارند تا كاملاً سورپرايز شوند، بعضي ديگر نشانه‌هايي مي‌دهند (و يك سري ايده ارائه مي‌كنند). بعضي ديگر هم از شريك زندگي خود مي‌خواهند تا يك حلقه‌ي كامل و مناسب را خود، براي آن‌ها بخرد. در نهايت انتخاب حلقه عروسي، هم مي‌تواند سخت باشد و هم آسان و اين تنها بستگي به عروس‌ها دارد.

1. شكل‌ها و مدل‌هاي مورد نظر خود را محدود كنيد

نكته‌ي اول: اگر شما مي‌دانيد كه همسر آينده شما چه چيزي را از نظر شكل الماس حلقه دوست دارد، اين كار خيلي به شما كمك مي‌كند تا بر روي يك مدل حقله‌هاي خاص تمركز كنيد. مدل‌هاي مختلف الماس و سنگ قيمتي روي حلقه قيمت‌هاي متفاوتي دارند و قيمت هر كدام از اين‌ها به ازاي نوع و بزرگي آن، با هم فرق مي‌كند. درباره نحوه تشخيص تقلبي و اصل بودن الماس نيز بيشتر اطلاعات كسب كنيد.

تراش‌هاي گرد، گران‌ترين مدل‌ها هستند و مدل‌هاي گلابي‌شكل و سايباني ارزان‌تر هستند. اگر اندازه‌ي حلقه براي شما اهميت دارد، مي‌توانيد الماس يا برلياني غير از تراش‌هاي گرد كلاسيك انتخاب كنيد. با اين كار، مي‌توانيد حلقه‌اي با قيمت مناسب‌تر انتخاب كنيد. پيش از آن‌كه براي خريد حلقه‌ي ازدواج به مغازه‌ها سر بزنيد، در خصوص تراش الماس و برليان مطالبي را مطالعه كنيد و يك (يا دو) مدل مورد پسند خود را به ذهن داشته باشيد.

2. فلزي را براي حلقه‌ي خود در نظر بگيريد

از قديم، حلقه‌ طلا ازدواج را از طلاي زرد، طلاي سفيد، نقره يا پلاتين مي‌ساخته‌اند -هر چند كه در سال‌هاي اخير، استفاده از طلاي رزگلد نيز به عنوان يك گزينه‌ي جديد و نوين مطرح شده است. هر چند ظاهر پلاتين به نقره شباهت دارد، اما حلقه‌هاي پلاتيني خيلي گران‌تر هستند و دليل اين گران‌تر بودن هم آن است كه پلاتين بسيار متراكم‌تر است .

3. يك اندازه عيار مشخص را در نظر داشته باشيد

همان سؤال قديمي و هميشگي كيفيت در برابر كميت، براي حلقه‌هاي ازدواج هم هميشه كاربرد داشته است؛ بعضي از مردم ترجيح مي‌دهند كه به جاي آن‌كه حلقه‌ي آن‌ها سفيدتر باشد، سنگ‌هاي بزرگ‌تري داشته باشد؛ اما بعضي ديگر از افراد دوست دارند تا حلقه‌ي آن‌ها فارغ از هر عياري كه دارد، كاملاً شفاف باشد و برق بزند.

4. اندازه‌ي درست و مناسب خود را بدانيد

اين مسأله ممكن است بديهي به نظر برسد، اما مطمئن باشيد كه هر دوي شما، اندازه‌ي درست و مناسب انگشتان خود را مي‌دانيد. قطعاً شما دوست نداريد كه حلقه‌ي شما، انگشت شما را اذيت كند و ببرد يا بدتر از آن، مرتب از انگشت شما بيرون بيايد. حلقه بايد در انگشت شما كيپ، اما در عين حال راحت باشد.

5. ببينيد كه حلقه‌ي نامزدي شما چقدر با حلقه‌ي عروسي شما همخواني دارد و سِت است

ازدواج و نمادهاي آن به دو قسمت تقسيم مي‌شود. يكي از آنها حلقه ازدواج و ديگري حلقه نامزدي است. جالب است بدانيد كه معمولا بيشتر افراد هنگام خريد حلقه ازدواج به هيچ عنوان اهميتي به ست شدن اين دو حلقه نمي‌دهند. اما اين موضوع واقعا مهم است و بايد به آن توجه كرد، چرا كه ممكن است روزي آنها را در كنار هم دست كنيد.

منبع : طلا فروشي اينترنتي كيش طلا

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۴۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :