جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

8 تفاوت عمده كاشت مو به روش SUT با ساير روشها

در كاشت مو به روش SUT تمامي مراحل كاشت مو در يك جلسه بطور كامل انجام مي شود ولي در كاشت مو به روش FIT و FUT حداقل نياز به چند جلسه متوالي يا متناوب كاشت مو است.

يكي از ويژگي هاي كاشت مو به روش SUT آن است كه تمامي مراحل برداشت گرافت ها از ناحيه دهنده و كاشت به ناحيه گيرنده با دستگاه هاي تمام اتوماتيك انجام مي شود در حالي كه در كاشت مو به روشهاي ديگر مراحل برداشت و كاشت مو توسط پزشك و تكنسين‌ها صورت مي‌گيرد.

رعايت اصول بهداشتي در روش SUT بيش از روشهاي ديگر است. در اين روش محفظه اي داخل دستگاه تعبيه شده است كه تمام گرافت هاي برداشته شده توسط دستگاه، بدون دخالت دست در آن محفظه نگهداري مي‌شود.

مهمترين نكته در كاشت مو تراكم موها است. در روشSUT تراكم فوق العاده بالاي نسبت به روشهاي ديگر وجود دارد.

اين روش بدون درد، جراحت، خونريزي و عوارض سخت است.

عاملي به نام دوران نقاهت به هيچ عنوان نداريم يعني فرد بعد از كاشت مو به روش SUT فرداي آن روز مي تواند به زندگي عادي خود ادامه دهد.

در كاشت مو به روش SUT هيچكونه اسكار و جاي زخمي مشاهده نخواهد شد؛ در صورتي كه برخي از روشهاي كاشت مو ممكن است چنين عوارضي را به همراه داشته باشند.

از ديگر مزاياي منحصر به فرد در كاشت مو به روش SUT خط رويش بسيار طبيعي آن است. در اين روش برخلاف كاشت مو به روشهاي ديگر كه جلوي موها به شكل عروسكي و يك دست است در كاشت مو به روش SUT اين موها در خطي نامنظم است كه باعث مي شود طبيعي جلوه كند.

 

بيشتر بخوانيد : متخصص كاشت مو كيست ؟ 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۲:۲۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :