جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نحوه ست كردن لباس با سرويس طلا

طلا و جواهر در هر شكلي مي‌توانند هر لباسي را عالي جلوه دهند. حتي مي‌توانند لباس‌هاي خسته كننده و بي روح را جلوه ببخشند و درخشش آنها را دو برابر كنند. در واقع مي‌توان گفت كه هيچ دليلي براي عدم خريد آنلاين طلا و جواهر وجود ندارد و نبايد از خريد سرويس‌هاي طلاي درخشان و پر زرق و برق دچار عذاب وجدان شويد. بعد از دانستن بايدها و نبايدهاي خريد طلا، سراغ خريد برويد و از سرويس‌هاي طلاي خود لذت ببريد و بگذاريد هر كدام از آنها درباره سبك و استايل شما بگويند.

اما با تمام اين حرف‌ها، آيا مي‌دانيد كه سخت‌تر از انتخاب لباس چه كاري است؟ بله، درست است. انتخاب و خريد سرويس طلاي مناسب با لباسي كه مي‌خريد، مي‌تواند حتي سخت‌تر از انتخاب و خريد خود لباس باشد.

انتخاب سرويس به تنهايي مي‌تواند آسان باشد، اما زماني كه بخواهيد آن را با لباس خود ست كنيد مي‌تواند به سخت‌ترين كار تبديل شود و برخي افراد با انتخاب‌هاي نادرست مي‌توانند ظاهر لباس را به شدت خراب كنند. آيا اين مشكل براي شما آشنا نيست؟ درست است: اين شما نيستيد كه تنها اين مشكل را داريد و در اين موضوع به هيچ عنوان تنها نيستيد. بيشتر خانم‌ها در سراسر جهان درگير اين موضوع هستند! به عنوان مثال عروس‌ها هنگام خريد سرويس طلا به مشكل بر مي‌خورند و نمي‌توانند به درستي تصميم گيري كنند. آنها مي‌توانند با توجه به مدل لباس عروس خود و دانستن نكاتي درباره خريد سرويس طلا عروس سراغ خريد بروند و خريد آساني داشته باشند.

انتخاب صحيح سرويس طلا مي‌تواند علاوه بر زيباتر نشان دادن ظاهر شما، لباس شما را نيز زيباتر جلوه دهد بنابراين اين كار بايد در نهايت دقت انجام شود. در ادامه اين مقاله از طلا فروشي اينترنتي كيش طلا موارد مهمي را عنوان خواهيم كرد كه به شما در انتخاب صحيح كمك خواهند كرد

1. سرويس طلا را مناسب با هر موقعيت استفاده كنيد

لباس و مراسم‌ها هر كدام نياز به سرويس طلاي مناسب به خود را دارند. وقتي قرار است لباس مجلسي بپوشيد كه يقه آن باز است و مراسم نيز مراسم عروسي نزديكان شما باشد، مسلما مي‌توانيد سراغ سرويس‌هاي طلايي برويد كه گردنبند آنها بسيار پر زرق و برق و پرسنگ است.

2. لباس‌هاي شلوغ با سرويس‌هاي طلاي ساده ست مي‌شود

مطمئنا اين نكته را همه مي‌دانند، اما براي آن دسته از افرادي كه اطلاعي در اين باره ندارند، بايد عنوان كنيم كه  لباس‌هاي شلوغ و طرح‌دار به هيچ عنوان با سرويس‌هاي طلاي شلوغ زيبا نمي‌شوند و بهتر است براي اين مدل لباس‌ها سراغ سرويس‌هاي ساده‌تر و مينيمال‌تر رفت.

3. استفاده از گوشواره‌هاي بلند سرويس طلا

مطمئنا همه خانم‌ها در همه مراسم‌ها، براي زيباتر جلوه دادن ظاهر خود بيشتر به لباس اهميت مي‌دهند. اما بايد بدانيد كه ست كردن لباس با سرويس طلا و استفاده درست از آن است كه مي‌تواند هم ظاهر شما و هم ظاهر لباس شما را درخشش بيشتري بدهد. به عنوان مثال مي‌توانيد تنها از دستبند سرويس طلا استفاده كنيد و يا حتي فقط سراغ گوشواره‌هاي بلند سرويس طلا برويد.

4. ست شدن سرويس طلا با رنگ پوست

سرويس طلا نبايد فقط با لباس ست شود. خانم‌هايي امروزه برنده نبرد استفاده درست از سرويس طلا هستند كه بدانند چه رنگ سرويس طلايي به رنگ پوستشان مي‌آيد.

سرويس طلا به رنگ سفيد، پوست را روشن‌تر نشان مي‌دهد. اين رنگ طلا براي افرادي كه پوست كدر دارند مي‌تواند انتخاب خوبي باشد.

رنگ پوست‌هاي گرم علاوه بر فلزات زرد، با سنگ هاي قيمتي زرد، نارنجي و سبز رنگ نيز ست مي‌شود.

بيشتر بخوانيد :

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۲:۳۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :