جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

راهنماي انتخاب سايز حلقه نامزدي

حلقه طلا نامزدي شما پس از گذشت سال‌ها، به عنوان نمادي از عشق و قبول كردن عهد و پيمان بين شما خواهد بود. به همين دليل قبل از مطرح كردن درخواست ازدواج، مهم است درباره سايز انگشت همسر آينده خود تحقيق كنيد. مطمئنا هيچ چيزي نااميد كننده‌تر از اين نيست كه حلقه نامزدي كه ارزش زيادي براي شما دارد، اندازه دست شما نشود و تو انگشتان‌تان لق بزند. در اين مقاله، راهنمايي جامع در مورد نحوه انتخاب سايز حلقه نامزدي يا حلقه عروسي براي شما آماده كرديم. چرا كه خريدن حلقه نامزدي، كاري نيست كه آن را با حدس و گمان بتوان انجام داد.

مباني اندازه گيري حلقه نامزدي

در واقع تعيين اندازه درست پايه حلقه مي‌تواند يكي از پيچيده‌ترين قسمت‌هاي پروسه خريد حلقه نامزدي و همچنين زمان انتخاب حلقه عروسي باشد، زيرا چندين مؤلفه مختلف بر اندازه گيري و انتخاب حلقه نامزدي اثر دارد.

محيط و فعاليت

دما، رژيم، بارداري و ساير عناصر بيولوژيكي مي‌توانند روي سايز انگشتان شما تأثير بگذارند. از تغيير اندازه انگشت خود نترسيد. اين بدان معني است كه شما زنده هستيد و فعاليت طبيعي بدن در حال انجام شدن است. اين تغيير اندازه مي‌تواند بر اثر فعاليت، فصل و بسياري از عوامل شخصي باشد. در واقع فرمولي براي انتخاب اندازه درست حلقه وجود ندارد، زيرا نوع اندازه‌گيري فرد به فرد فرق دارد و اين بستگي به سبك زندگي افراد دارد.

بيشتر بخوانيد :

شكل انگشت

 بله، درست است. انواع مختلفي از انگشت وجود دارد و اين تنوع مي‌تواند بر اندازه و اندازه شدن حلقه تأثير بگذارند. اگر انگشت حلقه شما حالت مخروطي دارد، به اين شكل است كه هر چه سمت پايين مي‌آيد پهن‌تر مي‌شود و جايي كه حلقه در آن قرار مي‌گيرد، بزرگ‌ترين نقطه از انگشت شما است. معمولا حلقه‌هاي نامزدي براي انگشتان باريك ساخته مي‌شوند، بنابراين لازم است هنگام خريد آنلاين طلا و حلقه نامزدي فرم و حالت انگشتان را بيان كنيد. از طرف ديگر، انگشتي داريم كه داراي برآمدگي است و برآمدگي روي اين انگشتان معمولا در وسط انگشت است و اين نقطه را عريض مي‌كند. درست از اين نقطه است كه بايد حلقه عبور كند و در انگشت جاي بگيرد. در اين نوع انگشت‌ها ممكن است حلقه را بزرگ‌تر انتخاب كنند كه از برآمدگي عبور كند، اما حلقه در انتهاي انگشتان لق خواهد زد.

پهناي حلقه

حلقه‌هايي كه نازك‌تر هستند معمولا براي انگشت بزرگ‌تر هستند و آنها كه رينگ آنها پهن‌تر است، در انگشت راحت‌تر قرار مي‌گيرند و تكان نمي‌خورند. هرچه فلز در اطراف انگشت شما بيشتر باشد، فضاي بيشتري در انگشت اشغال مي‌كند كه جاي آن را محكم‌تر مي‌كند. يك حلقه با رينگ نازك به اندازه 6 به اندازه يك حلقه با رينگ ضخيم به سايز 6 يكي نيست و راحتي آن را ندارد. اگر عاشق حلقه‌هاي نامزدي نازك و ظريف هستيد (كه در حال حاضر جزء ترندهاي طلا و جواهر هستند)، دنبال اندازه كوچك‌تر اين حلقه‌ها برويد.

سايز بين المللي حلقه نامزدي

در ايالات متحده و كانادا اندازه حلقه‌ها از 3 تا 13 متغير است. اندازه‌ها بر اساس قطر يا دور حلقه در اينچ يا ميلي‌متر اندازه گيري مي‌شوند. براي قطر طول داخلي حلقه را اندازه گيري مي‌كنند، در حالي كه براي اندازه گيري محيط آن طول كل رينگ را اندازه گيري مي‌كند. اندازه بين المللي حلقه شامل همان فرآيند اندازه گيري مي‌شود، اما اندازه‌ها و شماره گذاري آنها در مقياس‌هاي مختلف و بسته به كشور متفاوت هستند. استراليا و انگلستان در سيستم اندازه گيري خود از حروف الفبا استفاده مي‌كنند.

منبع : طلا فروشي اينترنتي كيش طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۶:۴۹ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :