جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

قيمت و هزينه بليچينگ دندان در سال 1400 چقدر است؟

بليچينگ دندان ساده ترين، سريع ترين و نسبتا ارزانترين روش سفيد كردن دندان ها است كه به روش هاي مختلفي انجام داده مي شود. طي چند سال گذشته، بر تعداد افرادي كه با كمك بليچينگ دندان، به يك طرح لبخند سفيد و درخشان دست پيدا مي كنند رو به افزايش است و براي بسياري نيز جاي سوال است كه انجام روش هاي مختلف بليچينگ چقدر هزينه در بر دارد. در اين محتوا با جزئيات هزينه بليچينگ دندان در سال 1400 آشنا خوهيد شد.

ميانگين هزينه بليچينگ دندان در سال 1400

همانطور كه مي دانيد بليچينگ دندان به روش هاي مختلف انجام داده مي شود اما دو نوع بليچينگ خانگي و بليچينگ در مطب رايج ترين و پر طرفدارترين روش هاي سفيد كردن دندان هستند. با در نظر گرفتن قيمت بليچينگ دندان با هر دو روش مي توان انتظار داشت كه هزينه اين درمان در سال 1400 چيزي بين 1.5 تا 2.5 ميليون تومان باشد. كه البته ممكن است از 1 ميليون تومان هم شروع شود.

قيمت بليچينگ دندان در مطب دندانپزشك در سال 1400 چقدر است؟

به طور ميانگين هزينه سفيد كردن دندان ها در مطب دندانپزشك به روش بليچينگ بين 1.300.000 تا 2.500.00  متعيير است.

بليچينگ در مطب دندانپزشك ايمن ترين و موثرترين روش سفيد كردن دندان ها است. طي اين پروسه، از ژل هاي سفيد كننده حاوي كاربامايد پراكسيد و يا هيدورزن پراكسيد استفاده مي شود.

پس از تميز كردن دندان ها، دهان و لثه ها محافظت مي شوند و سپس ژل سفيد كننده به سطح جلويي دندان ها متصل مي شود. دندانپزشك سپس با كمك نور و گرما يا ليزر ژل سفيد كننده دندان را فعال كرده و به اين صورت ژل باعث سفيد شدن دندان ها مي شود.

بيشتر بخوانيد :

قيمت سفيد كردن دندان ها در منزل چقدر است؟

هزينه بليچينگ دندان در منزل به مراتب كمتر از هزينه آن در مطب دندانپزشك است. در اين روش بسته به نوع مواد مورد استفاده، هزينه ممكن است بين 1 تا 1.5 ميليون تومان متغيير باشد.

در روش بليچينگ دندان در منزل، از همان موادي كه در مطب براي سفيد كردن استفاده مي‌شود بهره مي برند. اما درصد و غلظت مواد سفيد كننده در آن ها بسيار كمتر است. به عنوان مثال اگر درصد هيدروژن پراكسيد در مطب بين 35 تا 40 درصد است در روش بليچينگ خانگي درصد و غلظتش بيشتر از 3 تا 6 درصد نيست.

هزينه بليچينگ دندان در خانه البته مي تواند حتي بيشتر يا كمتر از چيزي كه عنوان كرديم باشد. به عنوان مثال برخي از شركت هاي توليد كننده كيت هاي بليچينگ به خاطر وارداتي بودنشان هزينه بالايي دارند.

رفرنس

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۸:۴۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :