جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هزينه و قيمت لمينت دندان در سال 1400 چقدر است؟

لمينت دندان نوعي ونير دندانپزشكي (لايه هاي نازك هم رنگ دندان) است كه براي پوشاندن يا اصلاح مشكلات ظاهري دندان ها و زيباسازي طرح لبخند به سطح جلوي دندان ها متصل مي شود. چيزي كه در اين مقاله به آن پرداخته شده است اطلاعاتي درباره قيمت لمينت دندان در سال 1400 به عنوان يك روش عالي براي اصلاح طرح لبخند و زيباسازي دندان ها است. در اين مقاله سعي شده كه به صورت كامل نحوه محاسبه هزينه ها و دليل بالا بودن آن ها را توضيح دهيم.

قيمت حدودي لمينت دندان در سال 140 چقدر است؟

هزينه لمينت دندان به صورت حدودي در سال 1400 بين 2.800.000 تا 3.500.000 به ازاي هر واحد لمينت خواهد بود.

اگر بخواهيم به صورت دقيق درباره هزينه اصلاح طرح لبخند با لمينت دندان صحبت كنيم بايد عوامل مختلفي را در نظر بگيرم. براي مثال بيشترين چيزي كه در هزينه اين نوع ونيرها تاثير گذار هستند، انتخاب متخصص ترميمي و زيبايي يا دندانپزشكي است كه اين لمينت ها را نصب مي كند.

چنانچه به يك كلينيك تخصصي ترميمي و زيبايي مراجعه كنيم نتيجه نصب لمينت ها قابل قبول، طبيعي و بر اساس اصول زيبايي شناسي طرح لبخند بوده و قيمت لمينت دندان در نهايت زيادتر خواهد بود. اما اگر به يك دندانپزشك عمومي مراجعه كنيد احتمالا هزينه ها كمتر خواد بود ولي نبايد انتظار داشت كه كيفيت كار بسيار بالا باشد.

( چنانچه هنوز با تمامي روش هاي اصلاح طرح لبخند آشنا نيستيد اينجا كليك كنيد.)

هزينه لمينت موقت در سال 1400

اگر قصد اصلاح طرح لبخند و زيباسازي دندان با لمينت دندان داريد بايد انتظار داشته باشيد كه دست كم 2 جلسه به مطب يا كلينيك دندانپزشكي ترميمي و زيبايي مراجعه كنيد.

در جلسه اول دندان هاي شما بررسي مي شود و بخشي از ميناي دندان جهت قرار گرفتن لمينت روي دندان تراشيده مي شود. پس از تراشيدن دندان، از آن قالب گرفته مي شود و بر اساس آن قالب يك لمينت دندان موقت براي شما ساخته مي شود. سپس قالب را به لابراتوار مي فرستند تا بر اساس فرم قالب دندان، لمينت دندان نهايي ساخته شود.

از آنجا كه براي توليد لمينت موقت مواد بكار مي رود، بايد هزينه اين مواد به صورت جداگانه پرداخت شود. يعني به جز هزينه اي كه براي لمينت دائمي پرداخت مي كنيد بايد يك هزينه جدا در حدود 1 ميليون تومان هم بابت لمينت موقت پرداخت كنيد.

حتكا بخوانيد : هزينه بليچينگ دندان در سال 1400 چه قدر است ؟

قيمت لمينت دندان دائمي چقدر است؟

در لابراتوار بر اساس قالبي كه از دندان يا دندان هاي شما گرفته شده است يك لمينت دائمي و منحصر به فرد كه مخصوص دندان شما است ساخته مي شود. هزينه اين لمينت با قيمت لمينت موقت جدا است و به طور ميانگين 3 ميليون تومان به ازاي هر واحد است.

رفرنس


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۰:۲۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :