جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

خودروي پرنده هيونداي

شركت خودروسازي هيونداي از خودروي پرنده خود در نمايشگاه CES ۲۰۲۰ رونمايي كرد. در ادامه اين مقاله با استار پارت نمايندگي فروش قطعات هيوندا و كيا همراه باشيد تا با اين خودرو استثنايي از كمپاني هيوندا بيشتر آشنا شويد.

اين شركت كره‌اي در تاريخ ششم ژانويه نخستين وسيله نقليه هوايي شخصي خود و همچنين دو طرح مفهومي ديگر را رونمايي كرد كه شامل يك وسيله نقليه زميني خودران و يك پايانه خواهد بود كه در آن مسافران امكان انتقال بين دو حالت حمل و نقل را دارند.

برخلاف ديگر پروژه ‌هاي آينده نگرانه خودروهاي پرنده مانند پروژه skyline سانفرانسيسكو، هيونداي اطلاعات زيادي در مورد اين خودروي پرنده ارائه نكرده است.

اما در بين بيش از ۷۰ شركتي كه روي خودروهاي پرنده كار مي‌ كنند، هيونداي يكي از سرمايه ‌گذارهاي برتر است. اين شركت در ماه سپتامبر به طور رسمي بخش حمل و نقل هوايي شهري را تاسيس كرد و يكي از مهندسان سابق ناسا را ​​براي سرپرستي اين بخش جديد استخدام كرد.

حتما بخوانيد :

بديهي است كه ايستادگي و عدم پذيرش زيادي در راه توسعه خودروهاي پرنده وجود دارد، به عنوان مثال، يك مطالعه جديد كه توسط دانشگاه ميشيگان و شركت فورد انجام شده است، مشخص كرد كه اكثر مردم تمايلي براي در اختيار داشتن يك خودروي پرنده براي خود ندارند، اما ممكن است خيلي بيشتر از آنچه تصور مي‌ شود به تاكسي‌ هاي پرنده نزديك باشيم.

در حال حاضر بيش از هفتاد شركت تجاري و فناوري به دنبال ساخت وسايل نقليه پرنده هستند. در اين ميان هيونداي با استخدام مهندسان ناسا و تأسيس زيرمجموعه اي ويژه براي حمل و نقل هوايي تلاش دارد از رقباي خود جلوتر باشد كه تا حدودي به اين مهم نيز رسيده است.

جهت كسب اطلاعات بيشتر پيرامون خودرو هاي كيا و هيونداي اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۰:۲۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :