جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

هديه‌هاي مناسب براي ۲ ساله‌ها

سن : كودك يك ساله تا كودك دو ساله

در ۲ سالگي كودك پر از انرژي و كنجكاوي است، بنابراين به دنبال هدايايي باشيد كه توجهش را جلب كند. همين‌طور كه يك كودك بيش پرتحرك مي‌شود، علاقه‌اش به كشيدن، هل دادن و چرخيدن و يك جا نماندن بيشتر مي‌شود.

هر چيزي برايش هيجان‌انگيز است و در ذهنش چالش ايجاد مي‌كند، مثل پازل‌ ها و آجرها. قدرت تصور او در حال رشد است، بنابراين اسباب‌بازي‌هايي كه تشويق به باور كردن مي‌كنند مناسب هستند. فهرست زير به شما كمك خواهد كرد.

توپ‌ها

توپ‌هاي بزرگ و كوچك رنگي براي بازي‌هاي بيرون براي شوت كردن و پرت كردن عالي هستند. توپ‌هاي اندازه‌هاي مختلف كه از پلاستيك ساخته شده و سبك هستند. بولينگ بازي كردن با توپ جنس نرم يا اسباب‌بازي‌هاي مخمل هم ايده‌ي خوبي است.

قطار (واگن)

چه كسي با يك قطار كلاسيك قرمز وه وجد نمي‌آيد؟ و هنگامي كه كوچولوي شما از پارك خسته شده مي‌تواند روي آن بنشيند و تا خانه همراهتان بيايد وقتي كه پشت سرش حواستان به او هست در خانه در حياط مي‌تواند خودش قطارش را بكشد و يا هل دهد و يا اسباب‌بازي‌هايش را در آن بريزد.

ابزار هنري

هركسي آن نقاشي‌هاي خط خطي اوليه را گنجينه به حساب مي‌آورد. آنها روي يخچال مادربزرگ يا ديوار محل كار مادر چسبانده مي‌شود. هر آنچه براي خلق هنر نياز دارد برايش طراحي كنيد- ماژيك- مداد شمعي- آب رنگ و كاغذ- و به تماشاي او بنشينيد. حواستان باشد كه همه‌ي انها غير سمي و قابل شستشو باشند.

اسباب‌ بازي‌هاي وسايل آشپزخانه

اين گونه اسباب‌بازي‌ها برايش بخريد، خردسالان از بازي با ميوه‌هاي پلاستيكي، سبزيجات، ظروف، كف‌گير لذت مي‌برند. اسباب‌بازي‌هاي غذا به او اين امكان را مي‌دهند تا آنچه در آشپزخانه رخ مي‌دهد را تقليد كنند و علاقه‌شان براي سال‌ها بازي كردن نگه مي‌دارد، و روز به روز بهتر مي‌شوند.

اسباب‌ بازي شني

هنگام بازي با جعبه‌ي شن با يك بيل و سطل باحال است. مي‌تواندقلعه بسازد و يا فقط بيل بزند براي جالب كردن اين بازي يك كاميون با لودر شن جذاب‌تر هم مي‌شود. كه او بخواهد كاميونش را بار كند و بعد خالي كند.

كتاب‌ها

كتاب در هر سني هديه‌ي خوبي محسوب مي‌شود، امّا براي خردسالان بايد كلمات كم در هر صفحه پيچيده‌تر از يك نوزاد وجود داشته باشد. به كتاب فروشي برويد و ببينيد چه چيزي چشمتان را مي‌گيرد.

اسباب‌ بازي حمام

جالب است كه هنگام حمام رفتن را جالب‌ تر كنيد. علاوه بر اردك‌هاي وان، مي‌توانيد اسباب‌بازي‌هايي كه به تميز كردن كودك كمك مي‌كنند تهيه كنيد. مثلا صابون خرسي و ماهي و ليف ببر يا اسب آبي.

اسباب‌ بازي‌هاي قابل باور

خردسالان دوست دارند تا آنچه بزرگسالان انجام مي‌دهند را تقليد كنند، لباس كار بازيشان را بپوشند و سركار بروند و يا هروسيله را نسخه‌ي اسباب‌بازيش را داشته باشند. يك لپ تاپ پلاستيكي كه آهنگ مي‌زند و ورشنم مي‌شود. جعبه ابزار پلاستيكي مثل چكش، ميخ و دريل پلاستيكي كه به كمك او براي تعمير بيايند.

حتما بخوانيد :


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۲:۲۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :