جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نحوه انتخاب بهترين دندانپزشك كودكان

اولين مراجعه كودكان به دندانپزشكي بايد با خاطره خوبي همراه باشد. بچه ها در ابتدا از رفتن به دندانپزشكي نمي ترسند، و ترس آن ها دلايل مشخصي ندارد. دندانپزشكان اطفال بايستي محيطي را فراهم كنند كه كودك در آن احساس خوبي داشته باشد، درمان را به سادگي براي كودك شرح دهند تا ترس كودك از بين برود.

معمولا از هشت- نه ماهگي به بعد رشد دندان ها جوانه مي زند، و در شش هفت سالگي شاهد افتادن دندان ها هستيم، كه البته دندان هاي دائمي جايگزين آن ها خواهند شد. عدم مراقبت و رسيدگي به دندان ها مي تواند منجر به بروز درد، پوسيدگي دندان ها و يا بيماري هاي دهان و دندان شود.

بهداشت دهان و دندان در كودكان يك امر مهم در سلامت جسماني آن ها مي باشد. اغلب والدين يك تصور غلط دارند مبني بر اين كه  دندان هاي كودكان شيري و موقتي مي باشد و بعد از مدتي اين دندان ها با دندان هاي دائمي آن ها تعويض مي شود، بنابراين  در سنين كودكي دندان ها نياز به توجه ندارند. اما فراموش نكنيد كه دندان هاي سالم در كودكان به درست صحبت كردن و داشتن لهجه فوتيك بسيار كمك مي كند و شما مي توانيد با انجام اقدامات پزشكي از بروز بسياري از مشكلات بعدي جلوگيري كنيد.

انتخاب بهترين دكتر دندانپزشك كودكان و اطفال به دليل حساس بودن سن كودكان از اهميت بسيار بالايي برخوردار است. دندانپزشك اطفال اصولا از كودكي تا حدودا 10 سالگي به چكاپ، بررسي و درمان مشكلات دندان كودكان مي پردازد. به دليل تشخيص درست و انتخاب بهترين روش براي درمان بايد از تبحر بالايي برخوردار باشد.

در اكثر موارد براي يافتن بهترين دندانپزشك اطفال والدين نمي دانند كه چگونه بهترين دندانپزشك اطفال را پيدا كنند.در موارد اورژانسي و درد شدي  دندان كودك زمان براي تصميم گيري نمي باشد پس بهتر است  والدين براي مراجعه و بررسي دندان هاي كودك خود  با پرس و جو و آمادگي هاي لازم  به دندانپزشك اطفال مراجعه كنند. در مرحله اول ويزيت دندان ها كودك معمولا اقدامي درماني  بر روي دندان ها انجام نمي شود و والدين مي توانند در همين ملاقات اول نحوه بر خورد دندانپزشك را با كودك خود بسنجند و بعد براي مراجعه بعدي خود تصميم بگيرند.

جتما بخوانيد :

راهكارهاي مختلفي براي پيدا كردن بهترين دندانپزشك اطفال وجود دارد كه انتخاب را كمي راحت تر مي كنند. توصيه ها و پيشنهادات آشنايان مي تواند كمك كننده باشد و در اغلب موارد والديني كه از نتيجه درمانيدندانپزشك كودك خود رضايت داشته باشند ويزيت و مراجعه به آن دندانپزشك را به آشنايان و اقوام خود پيشنهاد مي كنند؛ همين امر مي تواند يكي از راهكارهاي پيدا كردن بهترين دندانپزشك اطفال يا كودكان باشد.

جستجو در اينترنت و مراجعه به سايت دندانپزشك نيز يكي ديگر از روش هاي انتخاب بهترين دندانپزشك اطفال است، بعد از انتخاب دندانپزشك كودكان براي آشنايي بيشتر با تخصص و مهارت  پزشك وب سايت وي را مطالعه كنيد. لازم به ذكر است كه قبل از مراجعه به دندانپزشك كودكان حتما مطمئن شويد كه پزشك دوره  تخصصي دندانپزشكي اطفال را گذرانده باشد و بعد براي گرفتن وقت ويزيت و معاينه اقدام نمائيد.

منبع : كلينيك دندانپزشكي جنت آباد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۰:۵۵ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :