جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

بررسي آپشن هاي هيونداي ولستر

هيونداي ولستر در كنار ظاهر جذاب و جوان پسندي كه دارد آپشن هاي كار آمد و گوناكوني را نيز دارد. اين كوپه كره ‌اي مي ‌تواند مجموعه‌ اي از امكانات رفاهي، عملكردي و ايمني را در اختيار كاربران قرار دهد. هر كدام از اين ويژگي‌ ها در دل خود تجربه بي‌نظير سواري در يك خودرو سه درب فوق ‌العاده شيك را منعكس مي‌ كنند. در اين مقاله با استارپارتس نمايندگي رسمي فروش لوازم يدكي هيونداي همراه باشيد تا جديدترين آپشن ها هيونداي ولستر آشنا شويد.

مديريت پايداري خودرو

در جاده هاي خيس و سطح هاي لغزنده هنگام شتاب گيري يا ترمز ناگهاني كه هر چهار تاير به ‌طور ناگهاني پايداري خودرو را از دست مي دهند، مديريت پايداري خودرو (VSM) وارد عمل شده و به حفظ تعادل آن كمك مي‌ كند.

اين سيستم فرمان‌ پذيري را به ويژه در پيچ ‌ها بهبود مي ‌بخشد؛ تنها كاري كه بايد راننده انجام دهد، فعال كردن اين سيستم از طريق دكمه مربوطه است.

كنترل كروز

يك سيستم الكترونيكي است كه اين امكان را مي‌ دهد تا سرعت مورد نظر خود را در بزرگراه ثابت نگه داريد بدون اين كه نياز داشته باشيد پدال گاز را فشار دهيد. افزون بر استراحت دادن به پاها، كروز كنترل به كاهش مصرف سوخت نيز كمك مي ‌كند.

دكمه اين آپشن بر روي داشبورد خودرو قرار دارد و مي ‌توانيد به راحتي پاي خود را از روي پدال گاز برداريد و اجازه دهيد كروز كنترل كار خود را انجام دهد.

سنسور فشار باد تاير

اگر فشار باد لاستيك ‌ها به اندازه مشخصي كاهش يابد، چراغي شبيه به نعل اسب با يك علامت تعجب روشن مي ‌شود كه نشانگر اين مسئله مي باشد.

در هواي گرم و در صورت زياد بودن سرعت خودرو، هشياري در مورد فشار باد تايرها بسيار مهم است؛ علاوه‌ بر اين، فشار پايين باد تايرها باعث كاهش مصرف سوخت شده و فرسودگي لاستيك ‌ها را كاهش مي دهد.

حتما بخوانيد :

ايموبلايزر يا سيستم ضد سرقت

يك وسيله امنيتي و الكترونيكي است كه بر روي هيونداي ولستر نصب شده است. ايموبلايزر موتور، از يك تراشه الكترونيكي تعبيه شده در ECU خودرو استفاده مي‌ كند.

كليد خودرو شامل يك تراشه ترانسپوندر است كه كد امنيتي الكترونيكي يا رمز عبور خودرو را در خود ذخيره دارد و در صورت استفاده از كليد غيرمجاز اين سيستم، مانع از روشن شدن خودرو مي ‌شود.

كنترل شروع حركت در سربالايي

براي همه رانندگان پيش آمده است كه در يك موقعيت سربالايي قرار بگيرند و مجبور به متوقف كردن خودروي خود شوند، براي مثال در پشت چراغ قرمز در سربالايي قرار داريد، بعد از سبز شدن چراغ، پا را از روي پدال ترمز برداشته و با تغيير دنده، پدال گاز را مي ‌فشاريد تا خودرو حركت كند معمولا خودرو كمي به سمت عقب مي رود كه امكان برخورد با خودروي پشتي را دارد.

اين سيستم از حركت رو به عقب خودرو در اينجور موقعيت ها جلوگيري مي كند.

منبع : نمايندگي رسمي فروش قطعات هيونداي

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۱:۴۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :