جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نكاتي مهم هنگام خريد پايه جواهر

كساني كه عاشق طلا و جواهر هستند، هميشه به دنبال راهي هستند كه طلا و جواهر را با سليقه خود بسازند و سنگ و نگين آن را خود انتخاب كنند. همان‌طور كه در مقاله پايه جواهر چيست عنوان كرديم، پايه جواهر در انواع مختلف از حلقه ست، گوشواره، آويز، سرويس پايه جواهر، انگشتر، نيم ست دستبند، گزينه‌اي عالي براي شماست تا بتوانيد سنگ، نگين، و رنگ طلا را خودتان انتخاب كنيد و آنها را به جواهري تبديل كنيد كه دلخواه و طبق سليقه‌تان است. در واقع پايه جواهر بيانگر نوع شخصيت و سليقه شماست و مطابق با طرز تفكر شما ساخته شده است.

براي اينكه بدانيد چگونه پايه جواهر بخريد و آن را براي خود شخصي سازي كنيد، نكاتي را براي شما جمع آوري كرديم كه در اين مقاله آنها را با شما در ميان خواهيم گذاشت.

1. خريد از برند و جواهر فروشي معتبر

طلا و جواهر وسايل ارزاني نيستند، كه بخواهيد آنها را از هر فروشگاه و طلافروشي بخريد. خريد پايه جواهر نيز مانند طلا و جواهر نياز به پيدا كردن فروشگاهي معتبر و با سابقه دارد.

2. انتخاب سنگ و نگيني ماندگار

بعضي اوقات عشق ما به انواع جواهر مي‌تواند ما را در مورد انتخاب‌هاي درستي كه مي‌توانيم داشته باشيم، كور كند. برخي اوقات ممكن است جواهري را ببينم كه روي آن سنگ بي كيفيت وجود دارد ولي در هر حال آن را پسنديدم و دوست داريم بخريم. خب اين حالا را در زمان خريد پايه جواهر نداريد و مي‌توانيد بهترين سنگ‌هاي قيمتي مانند الماس، ياقوت كبود، مرواريد، كهربا، زيركونيوم زرد و بسياري ديگر را زمان ساخت جواهر خود با پايه جواهر انتخاب كنيد.

البته زماني كه قصد داريد پايه جواهر سفارش دهيد و سنگ و نگين آن را مطابق سليقه خود انتخاب كنيد، توجه داشته باشيد كه در سنگ‌ها و رنگ‌هاي آنها زياده روي نكنيد.

حتما بخوانيد :

3. مرواريد مي‌تواند گزينه‌اي عالي براي شما باشد

الماس سنگ قيمتي است كه كسي از آن سير نمي‌شود و همه تشنه آن هستند، اما مرواريد مي‌تواند براي شما بهترين گزينه باشد. اگر بودجه شما امكان سفارش الماس همراه با پايه جواهر را نمي‌دهد، انواع مرواريد را در نظر داشته باشيد. مرواريد به هر سليقه و سبكي زيبايي و اصالت خاصي مي‌دهد.

4- سنگ هاي قيمتي و سنگ ماه تولد

يك ايده خوب براي هديه دادن جواهر اين است كه پايه جواهر را بخريد و آن را با سنگ ماه تولد شخص تزيين كنيد. حال، بديهي است كه سنگ ماه تولد برخي افراد سنگ ‌هاي قيمتي هستند اما شما مي‌توانيد اين سنگ‌ها را با قيمتي ارزان‌تر بخريد و آن را روي پايه جواهر بندازيد.

5- از جواهر فروش سوال كنيد

اگر براي خريد پايه جواهر به كمك نياز داريد، منطقي است كه تنها از شخصي كه زندگي خود را صرف ساختن پايه جواهر كرده است، سؤال كنيد. اين افراد سال‌هاي بسيار در اين حرفه فعاليت كردند و به خوبي مي‌دانند كه هر فرد چه مدلي را دوست دارند و چه مدلي را نمي‌پسندند.

بهترين مكان براي خريد پايه جواهر

اكنون كه نكات مهمي در مورد خريد پايه جواهر دانستيد، وقت آن رسيده كه براي خريد اقدام كنيد. خريد آنلاين طلا و جواهر فروشي معتبر كه هم قيمت مناسبي داشته باشد و هم كيفيت بالايي داشته باشد، به سادگي رفتن به بازار نيست. و مستلزم مراجعه به يك طلا فروشي اينترنتي معتبر است .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۲:۵۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :