جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

ملاك هاي انتخاب يك متخصص ارتودنسي خوب در كرج چيست؟

هيچ شخصي نمي تواند به طور قطع به شما بگويد كه يك متخصص ارتودنسي خوب در كرج كيست؛ زيرا معيارهاي موجود براي يك متخصص ارتودنسي خوب به طور قطع به نتيجه مورد انتظار شما از انجام درمان بستگي دارند. در اين مقاله ما تنها چند نكته را به شما آموزش مي دهيم كه مي توانيد با كمك آن ها يك متخصص ارتودنسي مناسب براي خود پيدا كنيد. برخي از ملاك هاي انتخاب يك متخصص ارتودنسي خوب در شهر كرج عبارتند از:

  • معيارهايي كه يك دندانپزشك ارتودنسي خوب بايد داشته باشد.
  • معيارهايي كه يك كلينيك دندانپزشكي خوب بايد داشته باشد.
  • معيارهايي كه كاركنان يك كلينيك دندانپزشكي خوب بايد داشته باشند.

يك ارتودنتيست مناسب چه ويژگي هايي دارد؟

يك متخصص ارتودنسي خوب بايد داراي مدرك دكتري عمومي دندانپزشكي باشد و در رشته تخصصي ارتودنسي يك دوره تخصص را گذرانده باشد. يك دندانپزشك ارتودنسي خوب و مناسب بايد سابقه كار و فعاليت در زمينه ارتودنسي داشته باشد. او بايد دلسوز بيماران خود باشد و در برابر سوالات و نگراني هاي آن ها با صبر و حوصله برخورد كند و به خوبي پاسخگو باشد. يك دندانپزشك ارتودنسي مناسب بايد همواره پيگير ادامه درمان و شرايط بيمارش باشد و بررسي كند كه آيا روند درماني به خوبي پيش مي رود يا خير؛ هم چنين يك دندانپزشك ارتودنسي خوب بايد با اخلاق باشد و نيازها و توقعات بيماران را در اولويت قرار داده و به خوبي به آن ها پاسخ دهد.

حتما بخوانيد :

ارتودنسي رايگان 

ارتودنسي فوري 

يك كلينيك ارتودنسي خوب چه ويژگي هايي دارد؟

يك مطب ارتودنسي خوب و مناسب احتمالا با لوازم به روز و پيشرفته تجهيز است و در اين كلينيك، براي انجام درمان از تكنولوژي روز دندانپزشكي دنيا استفاده مي شود. انجام يك ارتودنسي كم درد و موثرتر مي تواند با استفاده از ابزار و لوازم پبشرفته براي انجام ارتودنسي همراه باشد؛ همچنين يك كلينيك دندانپزشكي خوب و مناسب، هميشه اطلاعات خود را در زمينه ارتودنسي به روز مي كند و روش هاي جديد و متنوعي را براي انجام اين كار اجرا مي كند. يك كلينيك ارتودنسي خوب بهتر است با بروشورهاي آموزشي درباره ارتودنسي و مراقبت هاي آن تجهيز شده باشد.

كاركنان يك مطب ارتودنسي خوب چه ويژگي هايي دارند؟

كاركنان و كارمنداني كه در يك مطب ارتودنسي خوب كار مي كنند هميشه به نيازهاي بيماران توجه دارند و تمامي فعاليت هاي خود را در راستاي افزايش رضايت و آسايش بيماران تنظيم مي كنند. آنان دلسوز بوده و به خوبي به سوالات بيماران و مراجعين پاسخ مي دهند. كاركنان يك كلينيك ارتودنسي خوب، خوش برخورد هستند و هميشه با مهرباني، ادب و احترام با مراجعين برخورد مي كنند.

منابع :

http://www.orthodr.ir/

http://www.orthoinfo.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۹:۴۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :