جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

مقايسه هيونداي پاليسيد و كيا تلورايد؟

بعد از معرفي تلورايد توسط كمپاني كياموتورز، هيونداي نيز خودرويي در همان كلاس و طبقه بندي معرفي كرده است. هيونداي پاليسيد خودروي عضولاني كمپاني هيونداي موتورز مي باشد كه براي ديگر خودروها رقيبي سر سخت به شمار مي آيد. در اين با استار پارت نمايدنگي فروش قطعات كيا و هيونداي همراه باشيد تا به مقايسه اين دو خودرو بي رغيب از دو كمپاني هيونداي و كيا بپردازيم.

پيشرانه

هيونداي پاليسيد از پلتفرم يكسان با كيا تلورايد بهره مي ‌برد، همچنين اين دو خودروي كره ‌اي داراي موتور يكسان نيز هستند.

در هر دو خودرو از يك موتور 6 سيلندر 3.8 ليتري استفاده شده است كه قادر به توليد 291 اسب بخار قدرت و 355 نيوتن متر گشتاور است.

جعبه دنده بكار برده شده در اين خودروها نيز يكسان و از نوع 8 سرعته اتوماتيك مي باشد.

هيونداي پاليسيد به دليل وزن بيشترش نسبت به تلورايد مصرف سوخت بيشتري نيز دارد، به طوري كه در هر صد كيلومتر مصافت شهري 12.38 ليتر بنزين مصرف مي كند ولي رقيب آن 11.76 ليتر بنزين مصرف مي كند. مصرف سوخت غول هيونداي در جاده و سيكل تركيبي به ترتيب 9.04 و 10.7 ليتر و براي غول كيا 9.04 و 10.26 ليتر مي باشد.

بيشتر بخوانيد :

طراحي

در طراحي دو خودرو هر دو كمپاني موفق ظاهر شدند و به شكل ويژه اي خودروي خود را طراحي نموده اند. كيا تلورايد يك خودروي عضلاني و آفرود است، در حالي كه هيونداي پاليسيد به صورت يك خودروي لوكس طراحي شده است.

هيونداي در طراحي خود سعي داشته خودروي خود را عضلاني تر نشان دهد و كيا طراحي شبيه به محصولات رنجرور داشته كه به نظر كيا محصولي جوان پسند تر را راهي بازار كرده است.

در طراحي داخلي هيونداي و كيا عملكرد خوبي داشته اند و هر دو از كيفيت بالايي برخوردارند و راحتي سر نشينان را فراهم مي كنند.

در آخر، خودروها، شاسي بلندهاي بي‌ نظيري هستند كه با انتخاب هر يك از آن ‌ها پشيمان نخواهيد شد و به نظر مي‌ رسد كيا تلورايد و هيونداي پاليسيد دو خودروي بي رقيب حداقل در بازه زماني كنوني باشند.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۵:۲۶ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :