جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

مزاياي جراحي چاقي و لاغري براي بدن چيست؟

اگر بخواهيم در مورد مزاياي جراحي لاغري صحبت كنيم، بايد بگوييم كه اين روش درماني قادر است بسياري از مشكلات و بيماري ها را از بدن دور كند. جراحي باي پس و جراحي اسليو معده از جمله روش هاي درماني موثري به شمار مي روند، كه به كاهش وزن بيمار كمك شاياني مي نمايند. اين دو روش درماني در صورتي كه توسط جراح متخصص و با تجربه انجام شوند، مي توانند مزاياي زيادي با خود به همراه داشته باشند.

از جمله مهمترين مزاياي جراحي چاقي و لاغري بايد به برطرف كردن مشكل نارسايي مزمن وريدي اشاره كنيم. چاقي انسان را به واريس دچار مي كند. پس زماني كه شخص جراحي لاغري انجام مي دهد، مي تواند اين مشكل را از خود دور كند. علاوه بر آن افراد چاق در بيشتر مواقع به كبد چرب دچار مي شوند.پس از جراحي چاقي و لاغري مي توان اين مشكل حساس را نيز از بدن دور كرد.

بيشتر افرادي كه لاغر هستند و يا جراحي لاغري انجام داده اند، بيان مي كنند كه مزاياي جراحي چاقي و لاغري بسيار زياد است.  زيرا آنها را از بروز بيماري هاي افسردگي و رواني دور كرده، و بيشترين خطر ابتلا به سرطان و سكته را نيز در اين افراد كاهش داده است.

بيشتر بخوانيد » متخصص جراحي لاغري كيست ؟

چند بيماري با جراحي لاغري بهبود مي يابد؟

بيماري هاي زيادي هستند كه پس از جراحي لاغري و چاقي از بين مي روند. از جمله مهمترين آنها بايد به بيماري آپنه خواب يا مشكل تنگي نفس اشاره كنيم. اصولا بيماراني كه از چاقي مفرط رنج مي برند، قادر نيستند به راحتي تنفس كنند. اما پس از جراحي، از مزاياي جراحي چاقي و لاغري بهره مند شده و اين مشكل در بدن انها رفع مي شود.

علاوه بر آن جراحي چاقي و لاغري مي تواند مشكل ريفلاكس معده را نيز در بيمار برطرف كند. برخي از اشخاص چاق به بيماري بي اختياري ادرار دچار هستند، كه اين دسته از افراد نيز پس از جراحي، از مزاياي جراحي چاقي و لاغري برخوردار خواهند شد. پس به طور كلي جراحي هاي لاغري در هر نوع مي تواند براي بدن مزايايي به همراه داشته باشد.

جهت محاسبه شاخص توده بدني خود قبل از جراحي لاغري اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۱:۱۷ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :