جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

انواع ارتودنسي بدون سيم نامرئي

ارتودنسي هاي نامرئي عبارتند از:

۱ – ارتودنسي سراميكي شفاف

اين نوع ارتودنسي ساده ترين و منظم ترين نوع ارتودنسي بدون سيم است و دليل آن اين است كه بسيار شبيه به بريس هاي فلزي معمولي است، با اين تفاوت كه مزيت آن اين است كه بجاي استفاده از رنگ فلز تيره، رنگ سراميكي با رنگ عاجي كه بسيار نزديك به رنگ دندان هاي طبيعي شما است ساخته  مي شود.در اين مورد، تشخيص اين نوع  بريس از دور براي مخاطبان شما دشوار است مگر اينكه از فاصله بسيار نزديك كه قابل مشاهده است آن را ببينند.

۲ – ارتودنسي شفاف INVISALIGN

اين نوع ارتودنسي بدون سيم علاوه بر گرانتر بودن، يكي از مهمترين و موثرترين و شفاف ترين انواع ارتدونسي است.بزرگترين مزيت ارتودنسي شفاف اين است كه به راحتي در خانه نصب و برداشته مي شود. زيرا يك قالب پلاستيكي شفاف است كه مطابق با شكل دندان شما ساخته شده و هر زمان كه بخواهيد، مي توانيد آن را به عنوان روكش، روي دندان خود بگذاريد.

حتما بخوانيد :

 ارتودنسي خفيف 

ارتودنسي چند دندان 

۳ – ارتودنسي نامرئي

اين نوع ارتودنسي شفاف در نظر گرفته نمي شود؛ اما مي توان آن را به ليست افزود. زيرا يكي از انواع ارتودنسي است كه قابل مشاهده نيست.دليل اصلي اين امر اين است كه پزشك به جاي دندان خارجي، ارتودنسي كاملاً طبيعي را در قسمت داخلي دندان قرار مي دهد و بنابراين دندان هاي شما كاملاً طبيعي به نظر مي رسند و ارتودنسي در حين قرار دادن آن در داخل دهان، ديده نمي شود. زيرا آن را بطور كامل در داخل دهان قرار مي دهند. هزينه آن نيز زياد است زيرا به بسياري از فناوري هاي رايانه اي بستگي دارد تا بهترين تناسب را براي شما ايجاد كند.

منبع

 

رفرنس 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۱:۱۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :