جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

نكات مهم براي متقاضيان كاشت مو

1-انطباق انتظارات با واقعيت

قبل از كاشت مو حتما چند نفر را كه قبلا كاشت مو انجام داده اند از نزديك ببينيد وبا ديد باز درمورد آن تصميم بگيريد. هدف از كاشت مو پركردن و پوشاندن منطقه خالي از مو است نه پرپشتي خيلي زياد كه فقط با گذاشتن كلاه گيس حاصل مي شود. در كاشت مو بايد واقع بين بود. متاسفانه افرادي كه در مراكز غيرمعتبر برايشان بزرگ نمايي شده و دروغ زياد شنيده اند انتظارات غير واقعي پيدا مي كنند.

2- تحقيق در مورد مراكز كاشت مو

مراكز كاشت مو بسيار زيادي در شهر تهران و ديگر شهرهاي كشورمان تاسيس و در حال فعاليت هستند اما واقعيت اين است كه كاشت مو يك روش كاملا علمي است كه علاوه بر تخصص ، نياز به تجربه بسيار زيادي دارد.

مركز تخصصي موي رنسانس عضو انجمن بين المللي پيوند مو با بيش از پانزده سال سابقه با بهره گيري از بهترين و مجرب ترين و باتجربه ترين تيم هاي كاشت مو در ايران توسط تكنيك هاي جديد و انحصاري SUT و FUE توانسته تحولي در امر كاشت مو را پايه گذاري نمايد. اين نكته بسيار حائز اهميت است كه به مركزي مراجعه كنيد كه سابقه طولاني در انجام كاشت مو داشته باشد و كليه مراحل كاشت مو را منطبق بر دانش روز پزشكي انجام دهد.

حتما بخوانيد : متخصص كاشت مو كيست ؟

3- مكالمه حضوري با پزشك كاشت مو

در جلسه مشاور نمونه كارهاي كاشت مو را ببينيد و به توضيحات مشاور خود در مورد روش كاشت مو و نتيجه مورد نظردقت كنيد. نگراني و دلشوره درباره كاري كه قرار است چهره تان را متحول كند كاملا براي مشاورين قابل درك است بنابراين سعي كنيد موارد نگران كننده را به صراحت با مشاور خود درميان بگذاريد و به توضيحات و راهكارهاي مشاور خود اطمينان نماييد.

4- نتيجه كاشت مو

نتيجه كاشت مو در افراد مختلف يكسان نيست . نتيجه كاشت موي شما مي تواند بيشتر يا كمتر از دوستان تان باشد. نكته كليدي ميزان بانك موي شماست. مثلا معمولا در روش اي رايج و سنتي FUT و FIT كه با جراحي انجام مي شود در افرادي كه انعطاف پذيري پوست پشت سرشان خيلي زياد است مي توان نواري به عرض 1.5 سانتي متر برداشت درحالي كه اگر پوست سرسفت باشد عرض نوار حداكثر 1 سانتي متر خواهد بود و به همين نسبت تعداد تارهاي موي كاشته شده كمتر مي شود.

5- تاثير سن در كاشت مو

كاشت مو محدوديت سني خاصي نداشته و در سن بالا و با موهاي سفيد نيز قابل انجام است. افراد 25تا60 ساله بهترين كانديد كاشت مو هستند البته افراد مسن سالم هم كانديد مناسبي براي كاشت مو محسوب مي شوند زيرا موهاي سفيد كاشته شده بسيار طبيعي ديده شده و كسي متوجه كاشت موي افراد مسن نمي شود. ضمنا اين گروه مي توانند موهاي كاشته شده را نيز مانند موهاي طبيعي رنگ كنند.

منبع : نسخه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۷:۴۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :