جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

پودر كاكائوي خوب

كاكائو درختي از تيره پنير كيان كه برگهاي ساده ومتقابل دارد ‌و گل هاي ان كوچك و قرمز و ميوه اش زرد رنگ است بعد از رسيدن ميوه ٬ ان را خشك ميكنند دانه هاي ان را جدا كرده و از ان پودر كاكائو تهيه مي شود درخت كاكائو بيشتر در نواحي افريقا و بخشي از امريكاي جنوبي كاشته مي شود از پودر كاكائو در بيشتر كشورها شكلات تهيه مي شود كه كشور بلژيك بيشترين مصرف كاكائو را دارد كه دو برابر ساير كشورها مصرف دارند.

روش تشخيص پودر كاكائو اصل: شكلات هايي كه در دهان مي ماسد كره كاكائو آن تقلبي است و به علت گراني كاكائو از چربي هاي جايگزين استفاده مي شود و اين موضوع را نيز در جلد شكلات ها درج نميكنند.

 طريقه مصرف پودر كاكائو: اين پودر بيشتر در شكلات وشير و درانواع كيك ها و بيسكويت و غيره استفاده ميشود

 قيمت پودر كاكائوي خوب در بازار

پودر كاكائو درجه يك مرغوب تيره است كه قيمت انها بر حسب برند كيفيت عطر طعم ماندگاري مرغوبيت و غيره متفاوت است ودرجه يك ان گرانتر و با كيفيت است و تشخيص پودر اصل از تقلبي آن بسيار مشكل است و تنها تاجران ماهر در اين زمينه مي توانند اصل از تقلبي آن را تشخيص دهند زيرا به تجربه و مهارت زيادي لازم است. كاكائو اصل اغلب قيمت گراني دارد بر همين اساس تقلبي ان در بازار زياد شده است.

حتما بخوانيد :

فروش پودر كاكائو با طعم هاي مختلف

فروش كاكائو بيشتر به صورت شكلات است كه در كارخانجات با ديگر طعم دهنده ها تهيه مي شود مثلا شكلات كاكائو با پودر نارگيل يا شكلات كاكائو با طعم دهندها.شير كاكائو كه بسيار معروف است كه با شير و كاكائو تهيه مي شود در كافي شاپ ها نيز براي تهيه ي انواع بستني و دسر ونوشيدني ها از كاكائو استفاده ميكنند. يا در شيريني فروشي ها كه در تهيه انواع شيريني و كيك نيز از كاكائو تهيه مي شود.به هر صورت كاكائو در خوراكي ها كاربرد فراوان دارد و اگر از كاكائو اصل تهيه شود خواص فراوان نيز دارد.

رفرنس  


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۰:۲۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :