جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

تفاوت ارتودنسي اينويزيلاين و سنتي چيست؟

در ابتدا، بياييد نگاه و ماهيت ارتودنسي سنتي و نحوه كار هر يك از آنها را بررسي كنيم:

ارتودنسي سنتي

از پايه هاي استيل ضد زنگ متصل به سطح جلوي دندان تشكيل شده است

استند ها توسط سيم هاي فلزي و سيم هاي لاستيكي به هم چسبيده اند و بنابراين نمي توانند در حين غذا خوردن و يا تميز كردن دندان آنها را از دهان خارج كرد

دندان ها با ميزان كششي كه توسط دندانپزشك اعمال مي شود تنظيم شده و به تدريج صاف مي شوند

حتما بخوانيد : ارتودنسي كامل

ارتودنسي اينويزيلاين

ارتودنسي اينويزيلاين نوعي ديگر از ارتودنسي است كه براي مرتب كردن دندانهاي كج و نامرتب در دندانپزشكي بكار مي رود.شكي در اين واقعيت نيست كه ارتودنسي طي يك دهه اخير يك مسيري طولاني را طي كرده است تا اينكه به يكي از آسانترين و محبوب ترين روشهاي درمان دندانپزشكي در جهان تبديل شده است.داشتن دندان هاي صاف مي تواند اعتماد به نفس زيادي در شما ايجاد كند؛ اما بسياري از افراد از ترس اينكه ارتودنسي در دهان ديده نشود و باعث خجالت آن ها شود، از داشتن بريس سرباز مي زنند.

اين ارتودنسي يك جايگزين عالي براي ارتودنسي هاي سنتي است. به اين معني كه شما مجبور نخواهيد بود سالها لبخند خود را در عكس ها پنهان كنيد؛ اما باز هم همان نتايج صاف شدن دندان ها را مي گيريد.مركز دندانپزشكي ما انواع خدمات ارتودنسي را براي شما ارائه مي دهد، از جمله ارتودنسي اينويزيلاين، كه يك درمان نامرئي براي دندان هاي غير صاف، فراهم مي كند.اين نوع ارتودنسي نامرئي بوده و هيچكس متوجه وجود آن در داخل دهانتان نمي شود.

بريس هاي شفاف، شبيه بريس هايي كه بوكسورها مي بندند ميباشند.

در طول دوره درمان قابل جدا شدن است، اما بايد حداقل ۲۲ ساعت در روز استفاده شود

به تدريج هر چند هفته يكبار با تغيير در يك مجموعه جديد از بريس هاي شفاف، دندان ها را در موقعيت صحيح خود حركت مي دهند

شما اكنون تصور تقريبي از تفاوت هاي يك ارتودنسي سنتي با يك ارتودنسي اينويزيلاين داريد و البته  در حالي كه اين يك قدم به تصميم گيري نزديك شده ايد.اما شما هنوز اطلاعات كافي براي انجام كار نداريد. شما مي توانيد به مطالعه ادامه دهيد تا در مورد مزايا و معايب و نحوه كار آنها اطلاعات كافي كسب كنيد.

 

منبع : https://www.orthodentist.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۰:۲۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :