جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

آشنايي با خواص ويژه پودر كاكائو

پودر كاكائو از خواص بسيار زيادي برخوردار مي باشد و يكي از دلايل استقبال خيلي زياد از اين محصول نيز خواص بسيار ويژه آن است. اصلي ترين خاصيت هاي اين پودر به شرح زير مي باشد:

قطعا با مطالعه خواص متعدد پودر كاكائو به مصرف آن ترغيب خواهيد شد ولي شما بايد يك نكته را نيز در نظر داشته باشيد. قطعا اين محصول علاوه بر تمام خواصي كه دارد، اگر در مصرفش افراط شود مي تواند آسيب زا عمل كند.

حتما بخوانيد :

پس پيشنهاد مي شود كه در جهت مصرف صحيح پودر كاكائو حتما با پزشك متخصص تغذيه مشورت داشته باشيد و از ايشان بخواهيد تا بهترين طريق مصرف اين پودر را در اختيار شما قرار دهد.

پودر كاكائو خاصيت آنتي اكسيدان خيلي زيادي دارد و اين امر مي تواند به مقاوم سازي بدن شما در برابر كثيري از بيماري ها بسيار كمك كند.

اين پودر مي تواند به تنظيم فشار خون شما كمك كند و از سكته هاي قلبي و مغزي تا حد ويژه اي جلوگيري نمايد.

پودر كاكائو تلخ مي تواند افزايش دهنده ميل جنسي در بانوان و آقايان باشد. همچنين نوع تلخ اين پودر براي افرادي كه تمايل به كالري سوزي و كاهش وزن دارند نيز خيلي مناسب است.

پودر كاكائو جريان خون به مغز و طبيعتا عملكرد مغز را بهبود مي بخشد و اين امر به منزله آن است كه باعث تقويت حافظه و همچنين باعث جلوگيري از ابتلا به آلزايمر مي شود.

اين محصول هورمون شادي در بدن ترشح مي كند و خاصيت ضد افسردگي دارد. در كل شكلات خيلي تاثير خوبي بر روي خلق و خوي شما مي گذارد.

پودر كاكائو سيستم ايمني بدن شما را تا حد زيادي تقويت مي كند و اين امر باعث مي شود تا بدن شما در برابر كثيري از بيماري ها كاملا مقاوم گردد.

مصرف اين پودر در جهت بالا بردن سطح انرژي نيز مي تواند انتخاب بسيار منطقي باشد.

منبع : جهان شيمي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۵:۰۲ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :