جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

تفاوت كامپوزيت ونير و لمينت دندان

كامپوزيت ونير چيست؟

كامپوزيت ونير عبارت است از قرار دارن يك لايه از مواد همرنگ دندان بنام كامپوزيت بر روي دندان توسط دندانپزشك زيبايي براي اصلاح طرح لبخند يا اصلاح رنگ و شكل دندان ها

حتما بخوانيد : قيمت ونير كامپوزيت چه قدر است ؟

لمينت دندان چيست؟

لمينت دندان عبارت است از يك لايه بسيار نازك از مواد همرنگ دندان از جنس سراميك كه براي اصلاح رنگ ، فرم و طول دندانها يا بستن فاصله بين دندانها و…. در لابراتوار به دستور دندانپزشكي زيبايي ساخته مي شوند و پس از ارسال به مطب توسط دندانپزشك زيبايي روي سطح بيروني دندانها سمان مي شوند.

حتما بخوانيد : هزينه لمينت دندان چه قدر است ؟

تفاوت كامپوزيت و لمينت

تفاوت كامپوزيت ونير و لمينت دندان پرسش بسياري از مراجعه كنندگان ما در كلينيك دندانپزشكي جنت آباد است ، درباره تفاوت كامپوزيت ونير و لمينت دندان بايد گفت :

كامپوزيت ونير نشان دهنده هنر دندانپزشك است و كار كردن نيازمند مهارت و تكنيك بسيار حساس مي باشد و همچنين آسيب به دندان به نسبت سراميك چون تراش خيلي كمي نياز دارد ( بيشتر مواقع نياز به تراش نيست) كمتر مي باشد و قيمت مناسب تري هم دارد فقط تنها عيب آن نياز به پاليش ساليانه مي باشد.

در واقع كامپوزيت ونير مواد همرنگ دندان است كه توسط دندانپزشك شكل و فرم داده مي شود.

تنها حسن سراميك اين است كه نياز به پاليش ندارد و دوام رنگ بيشتر نيز دارد، در عوض قيمت بالاتر و نياز به تراش بيشتر از عيب هاي سراميك است.

ما هر دو درمان را به بهترين شكل انجام ميدهيم ، ولي هنر دندانپزشك را ونير كامپوزيت نشان ميدهد و سراميك بيشتر نشان دهنده هنر لابراتوار و بعد دندانپزشك است.

لمينتهاي نسل قديم و معمول بعلت تراش زياد مورد تاييد ما نمي باشند و در مطب ما كار نمي شوند .

لمينت هاي سراميكي كانتكت لنز و لومينيرز مورد تاييد ما هستند و در مطب ما انجام مي شوند.

جهت كسب اطلاعات بيشتر پيرامون ونير هاي كامپوزيتي اينجا كليك كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۳:۰۴ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :