جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

به چه مدل ارتودنسي، ارتودنسي 6 ماهه مي گويند؟

ارتودنسي 6 ماهه چيست؟

ارتودنسي هاي 6 ماهه به سرعت نتيجه مي گيرند؛ زيرا طوري طراحي شده اند كه فقط تعداد معيني از دندان ها را انتخاب مي كنند. آنها فقط روي هم ترازي دندان هاي خاص متمركز هستند، به اين معني كه فشار بيشتر اختصاص يافته است. طراحي ابتكاري بريس هاي 6 ماهه نيز نقشي اساسي دارد. آنها به طور معمول از تيتانيوم نيكل ساخته مي شوند كه فشار پايدارتري را ارائه مي دهد.

ارتودنسي 6 ماهه مناسب كدام دندان ها است؟

درمان با ارتودنسي 6 ماهه بريس بر اصلاح زيبايي دندان هاي جلويي شما متمركز است. براي افرادي كه نياز به هم ترازي با نيش دارند، ايده آل نيست؛ اما اين روش درمان بريس با تمركز بر لبخند بسيار سريعتر از ارتودنسي معمولي است كه دندان هاي گزش و پشت را برطرف مي كند. ارتودنسي كوتاه مدت با بريس هاي شفاف ممكن است از چهار تا نه ماه طول بكشد؛ اما به طور متوسط​​حدودا شش ماه است.

دليل انتخاب ارتودنسي 6 ماهه چيست؟

بسياري از افراد با توجه به مدت زمان لازم براي انجام درمان و همچنين ثابت بودن سيم بر روي دندان هاي خود، مي توانند توسط درمان ارتودنسي به تعويق بيفتند. بريس هاي مفتولي سنتي معمولا حدود دو سال طول مي كشد تا دندان هاي كج يا نامرتب را به موقعيت صحيح برسانند.  ارتودنسي 6 ماهه يك راه حل سريع و قابل اعتماد است كه مي تواند فقط در عرض 6 ماه دندان هاي صاف، سالم و لبخندي زيبا به شما بدهد.

آيا هر كسي مي تواند از بريس هاي 6 ماهه استفاده كند؟

متأسفانه ، بريس هاي 6 ماهه براي همه مناسب نيستند. آنها در اصلاح مسائل با دندان هاي 6 تا 8 جلويي در بالا و پايين دهان و همچنين مشكلات كوچك ازدحام موثر هستند. كساني كه بيش از حد نيش يا ساير موارد گزش يا مشكلات شلوغي شديدتري دارند، براي بريس هاي 6 ماهه مناسب نخواهند بود. اگر مي خواهيد دندان هاي خود را به سرعت و به طور موثر صاف كنيد، بايد يك مشاوره با دندانپزشك خود رزرو كنيد. تيم دندانپزشكي لبخند شما را به طور كامل بررسي مي كند و اگر درمان شش ماهه لبخند براي شما مناسب است به شما اطلاع مي دهد.

بيشتر بخوانيد :

·         ارتودنسي سريع

·         ارتودنسي ژله اي

آيا درمان ارتودنسي 6 ماهه لبخند براي بزرگسالان مناسب است؟

دندان هاي راست تر معمولا با استفاده از بريس براي بزرگسالان در يك دوره طولاني به دست مي آيند. لبخندهاي شش ماهه تكنيكي را براي بزرگسالاني كه دندان هاي كج يا فاصله اي دارند و مي خواهند بدون ايجاد تغييرات اساسي در موقعيت گزش، زيبايي دندان ها را بهبود دهند، طراحي شده است. اكثر بزرگسالان بالاي 16 سال كانديداي اين تكنيك هستند كه ايجاد شده است تا دندان ها را به آرامي به موقعيت مناسب براي لبخندي جذاب و مطمئن براي هر فرد برساند.

ارتودنسي 6 ماهه چگونه باعث تغيير در دندان ها مي شود؟

در تكنيك ارتودنسي 6 ماهه از بريس هاي بزرگسالي استفاده مي شود كه با فشار كم دندان ها را به آرامي در طي شش ماه حركت مي دهند تا دندان ها به طور صحيح تراز شوند و فضاها و ظاهر كج را از بين ببرند. اين روش به طور كلي براي فرد ايمن تر است؛ زيرا احتمال آسيب ريشه يا دندان به دليل فشارهاي كم براي جابجايي دندان ها كم است. از يك قرار ملاقات كوتاهتر نيز با شش ماه لبخند استفاده مي شود كه باعث مي شود كل مراحل كار ساده تر و راحت تر از استفاده سنتي از بريس ها باشد.

 

رفرنس 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۸:۰۳ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :