جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

راهنماي ست كردن رنگ سال ۲۰۲۱ با طلا و جواهرات

ما امسال دو رنگ زيبا در اختيار داريم كه هر دو در صنعت طلا و جواهر به وفور استفاده مي‌شوند. سنگ‌هاي قيمتي زردرنگ روي طلاي سفيد يا پلاتين (يا برعكس) دقيقاً تركيب رنگ سال ۲۰۲۱ را با هم تشكيل مي‌دهند. بنابراين، ست كردن رنگ سال ۲۰۲۱ با طلا و جواهرات چندان سخت به‌نظر نمي‌رسد.

شما مي‌توانيد يك گردنبند طلاي سفيد، نقره يا پلاتين با آويزهاي بزرگ خاكستري را با يك پيراهن زرد رنگ ست كنيد. يا يك جفت گوشواره‌ي زرد رنگ را با يك پيراهن يا دامن خاكستري بپوشيد. مي‌توانيد دستبندهاي زرد را با لباس‌هاي خاكستري يا طلاي سفيد را با لباس زرد ست كنيد.

خوشبختانه هر دو رنگ زرد و خاكستري كه به‌عنوان رنگ امسال انتخاب شده‌اند در طراحي و ساخت طلا و جواهر كاربرد زيادي دارد. ما نيز در گالري پرسته انواع متنوعي از تركيب رنگ‌هاي زرد و خاكستري داريم كه مي‌توانيد با هم ست كنيد. مثلا سنگ سيترين رايج‌ترين سنگ قيمتي به رنگ زرد است كه در محصولات گالري طلا و جواهر كيش طلا  مي‌توانيد نمونه‌هايي از آن را پيدا كنيد.

بيشتر بخوانيد :

استفاده از طلاي سفيد يا پلاتين به‌عنوان جايگزيني براي رنگ خاكستري سال ۲۰۲۱

گفتيم كه مي‌توان از طلاي سفيد يا پلاتين به جاي رنگ خاكستري ۲۰۲۱ در ست كردن طلا با لباس استفاده كرد.

طلاي سفيد

طلاي سفيد كه نگين زردرنگ داشته باشد بهترين تركيب براي سال ۲۰۲۱ است. اما اگر تركيب طلاي سفيد و سنگ زرد دوست نداريد، مي‌توانيد طلاي سفيد را با لباس‌ها يا ديگر اكسسوري‌هاي زرد ست كنيد تا بر اساس مد امسال باشد.

پلاتين

فلز پلاتين هم شبيه رنگ خاكستريِ سال ۲۰۲۱ است. از اين فلز گران‌قيمت هم مي‌توانيد براي ست كردن جواهرات با رنگ سال كمك بگيريد. توجه داشته باشيد كه پلاتين بسيار مستعد خراش برداشتن و زنگار گرفتن است. در نتيجه، به مرور زمان درخشندگي خود را از دست داده و رنگي مات با سايه‌اي از سبز پيدا مي‌كند. براي بازگرداندن درخشندگي و زرق‌وبرق به پلاتين بايد آن را پوليش بزنيد. مزيت پلاتين اين است كه ضد حساسيت است و هرگز موجب آزردگي يا خارش پوست نمي‌شود. اما در طلاي سفيد، ممكن است از نيكل زيادي استفاده شود كه منجر به بروز خارش، قرمزي يا آزردگي پوست مي‌شود. نيكل كه در ساخت طلا و جواهر زياد استفاده مي‌شود، يك فلز حساسيت‌زاي قوي است.

منبع : كيش طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۴:۵۰ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :