جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

۴ راه براي جلوگيري از شكستن النگو طلا

۱- استفاده از النگو در مواقع خاص

براي پيشگيري از شكستن يا آسيب ديدن النگوها بهتر است آنها را فقط در مناسبت‌ها، مراسم و مهماني‌ها استفاده كنيد. با اين كار باعث افزايش طول عمر، درخشش و زيبايي النگو خواهيد شد. اگر النگو طلا  شما به‌شكلي است كه نمي‌توانيد راحت آن را از دست خارج كنيد، بايد در نگهداري از آنها مراقب بيشتري به خرج دهيد و مواظب باشيد كه فشاري به آنها وارد نشود.

۲- احتياط هنگام انجام كارهاي سنگين

سعي كنيد هنگام انجام فعاليت‌هاي سنگين كه احتمال آسيب رسيدن به النگوهاي شما بيشتر است، النگوها را از دستان خارج كنيد تا از ضربه و كشيدگي جلوگيري شود.

هنگام انجام هرگونه حركات ورزشي، مخصوصا قبل از ورود به استخر النگوها را از دست خود خارج كنيد.

براي اينكه النگوها دچار فرسودگي و سايش نشوند، بهتر است كه هنگام انجام كارهاي خانه كه از مواد شوينده يا اسيدي استفاده مي­‌كنيد، النگوها را از دستان خود خارج كند.

هنگام درآوردن النگوها از دست، به روش صحيح و مطمئن اين كار را انجام دهيد تا حين انجام اين كار، النگوها­ي شما دچار تغيير شكل يا كشيدگي نشوند.

بيشتر بخوانيد :

۳- دقت و احتياط در زمان درآوردن النگوها

هنگام درآوردن النگوها از دست، از روش‌هاي صحيح و مطمئن استفاده كنيد تا حين انجام اين كار، النگوها­ي شما دچار تغيير شكل يا كشيدگي نشود. پس از خارج كردن النگوها از دست‌هاي خود، آنها را در محلي مطمئن مانند جعبه‌­ي جواهرات قرار دهيد كه خيالتان از وارد شدن آسيب‌هاي احتمالي به آنها راحت باشد.

۴- احتياط و دقت فراوان در استفاده­‌ي روزمره از النگوها براي پيشگيري از شكستن آنها

اگر امكان درآوردن مرتب النگوها را نداريد، در نگهداري از آنها بسيار كوشا و مراقب باشيد كه فشاري به آنها وارد نشود. اگر از طلا و جواهرات خود به خوبي مراقبت كنيد، جواهرات شما طول عمر بيشتري خواهند داشت و جلوه و زيبايي خود را حفظ خواهند كرد. در نتيجه، دوام و ماندگاري بيشتري خواهند داشت و به اين ترتيب شما مي­‌توانيد به چشم سرمايه‌­هاي طلايي به جواهرات خود بنگريد.

منبع : طلا فروشي آنلاين كيش طلا


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۵:۴۸ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :