جهان امروز جهان امروز .

جهان امروز

درمان ارتودنسي فرزندم را چگونه آغاز كنم؟

ارتودنسي كودكان دقيقا به چه معناست؟

ارتودنسي دندان به معناي منظم كردن دندان ها، رفع ناهنجاري ها و تغيير موقعيت هاي غيرعادي فك و دندان است. اين درمان هم در كودكي و هم در بزرگسالي انجام داده مي شود. به تمام اقداماتي كه به پيشگيري از بروز نامنظمي دندان ها و درمان به موقع اين مشكلات در كودكي انجام داده مي شود نيز، در مجموع ارتودنسي خوب كودكان گفته مي شود.

والدين معمولا اولين كساني هستند كه مشكلات ارتودنسي فرزند خود را تشخيص مي دهند. اگر شما مشكلي در خصوص دندان و فك كودك از نظر موقعيت مشاهده مي كنيد حتما به يك متخصص ارتودنسي كودكان مراجعه كنيد. حتما در انتخاب متخصص دقت كنيد و با حوصله اينكار را انجام دهيد.

بيشتر بخوانيد :

·         ارتودنسي ثابت

·         ارتودنسي متحرك

در اغلب اوقات اگر به طور منظم كودك خود را به مطب دندانپزشك كودكان برده باشيد، دندانپزشك شما را به اين متخصص ارجاع ميدهد. بنابراين از دندانپزشك كودكان بخواهيد كه حتما به شما يك متخصص خوب معرفي كند.

پس از پيدا كردن بهترين متخصص ارتودنسي كودكان، كودك شما ارزيابي مي شود و درباره روش درمان باش شما صحبت خواهد شد. از آنجا كه كودك هنوز مسئوليت پذير نيست شما بايد تمام دستورالعمل هاي حين درمان را از متخصص جويا شده و به كودك در طول درمان نظارت داشته باشيد. براي مثال موارد زير بايد در اين خصوص مد نظر قرار داده شود:

كودك بايد رژيم غذايي مناسبي داشته باشد

بهداشت دهان و دندان را رعايت كند

به صورت منظم به متخصص مراجعه شود

از دهان و صورت كودك مراقبت شود

جهت كسب اطلاعات بيشتر پيرامون مسائل مربوط به ارتودنسي كودكان اينجا كليك كنيد.

 

منبع 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۸:۰۱ توسط:netware موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :